اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر كرد که در این بیانیه آمده است: دهه فجر تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است.
کد خبر: ۸۶۲۹۱۳۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیار؛ متن این بیانیه بدین شرح است:

بازهم از كوچه باغ‌های خاطرات انقلاب گذر می‌كنیم و به 12 بهمن و ایام الله دهه فجر می‌رسیم، دهه فجری كه سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شكوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی در عصر حاضر بوده كه توانست حكومتی الهی را در سرزمین پاك ایران تثبیت كند كه هر روز درخت اعتبار و شكوهش پربار تر و تنومند تر می‌شود.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران بدون شك معجزه الهی بود كه به دست بزرگ مردی از سلاله پاك رسول خدا (ص) به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

دهه فجر فرصت بازاندیشی پیرامون ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و نگاه به مسیری كه تاكنون آمده‌ایم.
امروز دشمنان به خیال خام خود درصددند كه با اعمال تحریم های ظالمانه، اهانت به مقدسات اسلامی و اولیاء الهی و ناامن کردن منطقه، به جهان اسلام و به ویژه ملت كفرستیز ایران ضربه بزنند كه همیشه ناكام مانده و شكست خورده‌اند و بر ماست كه امروز همچون گذشته گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم و بر بصیرت افزایی و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی) در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی بكوشیم.
بدین وسیله اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از عموم مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه دعوت می كند تا با حضور گسترده و انقلابی خود در آیین های دهه مبارك فجر كه حاصل استقامت و پایداری ملت در مبارزه با طاغوت و مستكبران بوده، بار دیگر سرافرازی استان معطر به خون شهیدان را جلوه‌گر نمایند.

ارسال نظرات