استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۸۶۲۹۱۳۶
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ متن کامل پیام قاسم سلیمانی دشتکی به شرح ذیل است:

۲۲ بهمن ماه سال 1357 روز ورود تاريخي امام راحل به كشور بعد از ۱۵سال تبعيد يك روز تاريخي در كشور ما محسوب مي شود و اين بازگشت مقدمه اي براي حركت بي سابقه مردم و به ثمر رسيدن انقلاب اسلامي بود.

انقلابی که ارزش های نو را به جوامع بشری عرضه کرد و چنان که امام خمینی (ره) در کلام گوهرباری فرمودند: "این انقلاب باید به خارج از مرزهای جغرافیایی ایران صادر شود". انقلابی که به واسطه کوشش ها و ایستادگی مردم شریف ایران و با نثار خون شهیدان همیشه سرافراز تاریخ، جلوه ای زیبا از قدرت و عظمت حضرت حق و صلابت و کرامت انسان ها را به نمایش گذاشت و با تکیه بر آموزه های دین مبین اسلام و مشارکت آگاهانه مردم، ارزش هایی نو و انسانی را به جوامع بشری عرضه کرد.

بی تردید اگر امروز مشاهده می کنیم که در اقصی نقاط جهان، آزادیخواهان در مقابل استکبار و ایادی آنان قد برافراشته و ندای عدالت خواهی و آزادی طلبی سر می دهند، به تأسی از اهداف بلند و آرمانی امام راحل انجام می گیرد، اهداف بلندی که در منویات و تدابیر داهیانه خلف صالح آن قائد راحل عظیم الشأن، یعنی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، تجلی یافته است.

اینک در سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال "دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی" ضمن آرزوی علو درجات برای روح پرفتوح معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، مردم عزیز استان چهارمحال و بختیاری را به حضور پرشکوه در مراسم سالگشت انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های بزرگ انقلاب و به خصوص راهپیمایی عمومی 22 بهمن دعوت کرده، عزت و سربلندی ایران عزیز تحت هدایت رهبر معظم انقلاب و توفیق روزافزون دولت تدبیر و امید را در خدمت به ملت شریف ایران، از خداوند منان مسئلت می کنم.

ارسال نظرات