امام‌جمعه بخش خضرآباد:

تهدید و تضعیف شورای نگهبان حرکت در راستای منافع دشمنان است

امام‌جمعه بخش خضرآباد در جمع نمازگزاران جمعه در مسجد امام‌زاده سيدکافي کافي آباد، تهديد و تضعیف شوراي نگهبان را حرکت در راستاي خواست دشمنان و تامين منافع آن‌ها دانست.
کد خبر: ۸۶۲۹۱۵۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از خضرآباد، امام‌جمعه بخش خضرآباد در جمع نمازگزاران جمعه در مسجد امام‌زاده سیدکافی کافی آباد با تاکید بر این‌که مردم باید حضوری آگاهانه و یکپارچه در پای صندوق‌های رای داشته باشند گفت: انتخابات نشانه مردم‌سالاری، امنیت ملی و اقتدار کشوراست و هفتم اسفندماه روز شکوه ملت ایران در برابر بیگانگان است.

حجت‌الاسلام غالبی به موضوع رد صلاحیت‌ها اشاره و تصریح کرد: باید به نهادهای قانونی نظیر شورای نگهبان اعتماد کرد و اجازه داد تا کار خود را بکنند و تهدید و تضعیف شورای نگهبان حرکت در راستای خواست دشمنان و تامین منافع آن‌ها است.

امام‌جمعه بخش خضرآباد با گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر و سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) بر لزوم برپایی باشکوه جشن‌های دهه فجر تاکید کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران باگذشت سی‌وهفت سال، از روز نخست قوی‌تر شده، مردم انقلابی‌تر در عرصه انقلاب جریان‌ها و اصول انقلاب زنده‌تر و پرهیجان‌تر حضور دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار