خبرهای داغ:
تکمیلی/رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: امروز پیچ تاریخی در کشور موضوعیت دارد و دو نوع تفکر در جامعه عرضه می شود، یکی مبتنی بر خط امام و دیگر، تفکری که از بیرون در حال تزریق به جامعه است.
کد خبر: ۸۶۲۹۲۰۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دکتر شعبانعلی رمضانیان طی سخنانی در جمع فرهنگیان بسیجی ناحیه یک آموزش و پرورش قم با اشاره به برخی شاخصه های خط امام در کلام مقام معظم رهبری گفت: امام عزیز حامی محرومان و مستضعفان بودند و ضرورت دارد به اصول و شاخصه های راه امام بیشتر توجه نموده و اهداف انقلاب را برای مردم عزیز به خوبی تبیین نماییم.

وی ادامه داد: امام عزیز برای محرومان و مستضعفان حرمت خاصی قائل بودند؛ این نوع نگاه امام برگرفته از آرمان های انقلاب اسلامی است، ایشان در بعد خارجی و مخالفت با مستکبرین بیشترین تاکید را داشتند و تاکید می کردند که ما هرگز با مستکبران بر سر یک میز نخواهیم بود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان قم در ادامه ابراز داشت: تا روزی که از اسلام حرف بزنیم، دشمنی دشمنان با ما امری حتمی است با اینحال، عده ای دشمن را جور دیگری تفسیر می نمایند و به جامعه القاء می کنند که برای جوانان دشمن ساخته اید.

وی با اشاره به تاکید حضرت امام بر حفظ وحدت در جامعه تصریح کرد: امام اشکال جامعه را در تفرقه می دانستند، خطری که در درون و بیرون متصور است؛ امروز خط امام در حال انحراف است و عده ای، باقی ماندن این تفکر را در جامعه به نفع خود نمی بینند و می خواهند جامعه را از این نوع نگاه و طرز تلقی دور کنند.

رمضانیان با اشاره به ضرورت معرفی دشمنان خط امام و عقبه های داخلی و خارجی آن، گفت: اگر به خط امام قائل هستیم باید نسبت به آن حساسیت داشته باشیم؛ امروز بیش از هر زمان دیگری نفاق، نقاب از رخ برکشیده و رخ نمایانده است.

وی با بیان اینکه پیچ تاریخی در دل جریانات کشور موضوعیت یافته است، تصریح کرد: در شرایطی قرار داریم دو جور الگو و تفکر در جامعه وجود دارد، یکی تفکر برگرفته ازخط امام عزیز و دیگری، تفکری که از بیرون به جامعه تزریق می شود و لازمست در یافتن راه روشن و درست و نمایاندن آن به بقیه نهایت همت و تلاش را معطوف داریم.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در ادامه تاکید کرد: حتما باید نسبت به اسلام، تعبد و تقید داشته باشیم در غیر اینصورت نمی توانیم برای جامعه، امین باشیم؛ برخی اسلام حداقلی را مطرح می کنند تعبد به اسلام یکی از ضروریت هایی است که باید به طورکامل به آن توجه داشت.

 وی ولایت فقیه را از مولفه های تفکیک ناپذیر اسلام اصیل خواند و ابراز کرد: نمی شود از اسلام صحبت کرد اما از ولایت فقیه حرف نزد زیرا، ولایت فقیه، عمود خیمه اسلام است.

رمضانیان با اشاره به آنچه که در جنگ صفین گذشت، گفت: اینطور نباشد که از رهبری حرف بزنیم اما در عمل راه خودمان را برویم، در جنگ صفین به جای امام و برای امام تصمیم گرفتند و بعد گفتند ما نفهمیدیم چرا امام کوتاه آمد.

وی با اشاره به سخنی از شهید صیاد شیرازی ابراز کرد: ولایت، مقلد می خواهد و موید نمی خواهد زیرا ولایت تایید شده خداوند است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها