فرمانده سپاه کوهدشت:

شورای نگهبان حافظ سلامت انتخابات است

فرمانده سپاه کوهدشت گفت: شورای نگهبان حافظ سلامت انتخابات است.
کد خبر: ۸۶۲۹۲۲۶
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ پاسدار حقی زاده در یادواره 42 شهید گلگون کفن شهرستان کوهدشت گفت: شورای نگهبان حافظ سلامت انتخابات است و با این حال، وجود این ظرفیت قانونی در کشورمان باعث افتخار است.

وی با بیان اینکه به فرموده امام خمینی (ره) در انتخابات، میزان رای ملت است افزود: آنچه مهم است این است که مردم تا آنجا که می توانند در پای صندوق های رای حاضر شوند؛ چرا که هر رایی که ملت می دهد موجب تثبیت و مقاوم تر شدن نظام اسلامی می شود.

فرمانده سپاه کوهدشت گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای رفراندم تایید جمهوری اسلامی است.

حقی زاده درخشیدن انقلاب اسلامی را به برکت خون شهدا دانست و ادامه داد: شهیدان تکلیف محوری و اطاعت از ولایت فقیه را برای خود افتخار می دانستند و در این راه ازجان خویش مایه گذاشتند و آن را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

وی با اشاره به موفقیت های روز افزون جمهوری اسلامی در جهان تصریح کرد: اگر جمهوری اسلامی در تمام صحنه ها در مباحث داخلی موفق است به برکت خون شهداست.

حقی زاده با بیان اینکه شهدا با خداوند معامله کردند و در واقع به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم و از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم اظهار کرد: شهید زنده واقعی است چون در نزد خداوند صاحب رزق و روزی است. شهیدان ناظر و شاهد اعمال ما هستند.

وی در ادامه با اشاره به شرایط منطقه افزود: مقاومت ما در سراسر جهان و تمامی موفقیت هایی که کسب کرده ایم به برکت پیروی از خون شهداست.

فرمانده ناحیه کوهدشت با تاکید بر اینکه امروز ملت ایران در راه پاسداری از اسلام و انقلاب هوشیار و آماده هستند گفت: مردم و جوانان غیرتمند ما عاشق شهادتند؛ به گونه ای که اگر راه برای حضور آنها در دفاع از حرم اهل بیت(ع) باز شود با کثرت جمعیت روبرو می شویم.


ارسال نظرات