خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود برنامه های بزرگداشت دهه فجر امسال در این دانشگاه را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۶۲۹۲۴۲
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
هادی قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود ضمن گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از اجرای برنامه های مختلف و متنوع به منظور برگزاری هرچه با شکوه تر ایام الله دهه فجر در این دانشگاه خبر داد.

وی تصریح کرد: با هدف ایجاد شور و نشاط بین دانشجویان و ایجاد امید در آنها، جشن پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با بیست و پنجم بهمن ماه سال جاری در تالار شقایق های این دانشگاه برگزار می شود.

دکتر قربانی همچنین با تاکید بر نقش ایثارگری های شهدا در پیروی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدای کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه از جمله برنامه های معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه است که با هدف تکریم خانواده های این عزیزان برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود، انتشار ویژه نامه دهه فجر به همراه مسابقه مطالعاتی کارکنان و اساتید با عنوان عصر انقلاب اسلامی (با موضوع سخنرانی تاریخی مقام معظم رهبری در سال 68)، فضاسازی دانشگاه در پردیس مرکزی، پردیس فناوری، پردیس کشاورزی و خوابگاه های دانشجویی، ارسال پیامک بزرگداشت دهه فجر به دانشجویان و برگزاری نمایشگاه روزشمار نشریات انقلاب و عکس های تاریخی انقلاب 57 را از دیگر برنامه های این معاونت به مناسبت بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین معاوت فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود طی بیانیه ای از تمامی دانشجویان و دانشگاهیان جهت حضور حداکثری در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت به عمل می آورد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها