خبرهای داغ:
استاندار گلستان گفت: به جای خدمت قدرت بر نگاه برخی حزاب حاکم شده است.
کد خبر: ۸۶۲۹۲۹۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسن صادقلو عصر امروز در نشست با احزاب سیاسی استان گلستان اظهار کرد: جلسات با احزاب هیچگاه به دنبال تشریفات نبوده است

وی با بیان اینکه 243 حزب در کشور وجود دارد، تصریح کرد: در شکل گیری حزب ما و شما یک میزگرد هستیم و اگر تصور میکنیم کسانی باید شکل دهند و ما در دایره آن قرار بگیریم چنین چیزی نیست.

استاندار گلستان با بیان اینکه باید در مر قانون حزب را شکل دهیم، افزود: هیچگاه بحث حزب و احزاب را در شرایط کنونی کشور که در یک مدار شرایطی قرار بگیرد معتقد نیستیم.

صادقلو با بیان اینکه امروز باید 29 حزب حاضر در جلسه با یک نگاه همافزایی ظرفیت هم را بشناسند و قدرت شنیدن خود را بالا ببرند، خاطرنشان کرد: با توجه به قانون اساسی و باور نظام نگاه به حزاب را باور داریم.

وی با بیان اینکه باید بیندیشیم چرا حزب در ایران شکل نمیگیرد، گفت: این یک سوال است که باید بسیاری در این موضوع کندوکاو کند.

صادقلو با بیان اینکه حزب سابقه کمی در ایران ندارد، گفت: آنهایی که به حزب ایمان و باور دارند باید بیندیشند چرا در ایران ما حزب شکل نگرفته و چرا در ایران ما حزب تعیین کننده نمیشود.

وی بیان داشت: به اعتقاد من پرداختن به اینکه حزب چه نقشی دارد یک مبحث تکراری است و از این جهت برخی حزب تشکیل میدهند اما باور به حزب ندارند.

استاندار گلستان گفت: حزب زمینه ساز پویایی و نشات جامعه است و جامعه ای که در آن حزب ندارد یک هزینه ذاتی بالایی دارد چرا که حزب به دنبال کم کردن هزینه است.

صادقلو با بیان اینکه حزب تولید فکر میکند، گفت: بیندیشیم آیا انچه که از احزاب به وجود آمده در راستای مطالبات مردم قرار دارد یا خیر، گاهی نیز دیده میشود به جای خدمت قدرت بر نگاه برخی حزاب حاکم شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها