خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مدیر بسیج سازندگی سپاه کلیبر از واگذاری هفت میلیارد و 180 میلیون ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بسیجیان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۹۳۳۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سیف اله اصلانی گفت: این تسهیلات در راستای اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اقتصادمقاومتی با مشارکت بانک مهر اقتصاد به فعالان و متقاضیان در عرصه های مختلف اقتصادمقاومتی پرداخت شده است.

اصلانی افزود: این تسهیلات مبنی بر پرداختن به موضوع اقتصادمقاومتی و کمک به تامین امنیت غذایی و توانمندسازی خانوارهای نیازمند و نیز حمایت از تولیدات داخلی و افزایش رغبت در روستائیان برای ماندگاری در محل سکونتشان و حمایت و رونق بخشیدن به کسب و کار روستائیان در جلوگیری از مهاجرت بی رویه آن ها به کلان شهرها ، در اختیار متقاضیان قرار گرفته است .

وی ادامه داد: مبلغ هفت میلیارد و 180 0میلیون ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای 58نفر متقاضی و بسیجی جویای کار جهت راه اندازی طرح های اقتصاد مقاومتی من جمله: پرورش دام سبک و سنگین، پرورش ماهی، پرورش شتر، پرورش مرغ بومی و محلی، کشت و کار گلخانه ای، پرورش ماکیان، پرورش زنبور عسل و صنایع دستی مختلف و غیره پرداخت شده است.

ارسال نظرات