خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: رسول زرگرپور در جمع خبرنگاران گفت: هیئت‌های نظارت، شورای نگهبان نیستند و هیئت‌هایی هستند که تنها برای انتخابات تشکیل می‌شوند و ما نمی‌گوییم هیئت‌ها بی اشتباه هستند اما امیدوار هستیم انتخاباتی پرشور داشته باشیم.
کد خبر: ۸۶۲۹۳۳۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان، رسول زرگرپور در جمع خبرنگاران گفت: هیئت‌های نظارت، شورای نگهبان نیستند و هیئت‌هایی هستند که تنها برای انتخابات تشکیل می‌شوند و ما نمی‌گوییم هیئت‌ها بی اشتباه هستند اما امیدوار هستیم انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

وی درباره تخلفات پیش از انتخابات ادامه داد: برخی از سایت‌ها و رسانه‌ در این چند روز اقدام به معرفی کاندیداهای خاص را داشتند که به آن‌ها تذکراتی داده شد و برخی از تخلفات نیز ثبت شده و باید این مسائل مورد توجه قرار گیرد و با متخلفان برخورد می‌شود.

زرگرپور در ادامه در خصوص اتفاقات افتاده در کاشان به دنبال ورود گروهی از هنرمندان برای تحلیل یکی از فیلم‌های سینما هنر و تجربه ابراز داشت: این اتفاق در حالی افتاده بود که مسئولان قبل از انجام این مراسم اعلام کرده بودند که به دلایلی فقط کارگردان در این مراسم حضور یابد که این اظهار نظر مورد توجه قرار نگرفت و کارگردان با تیم همراه وارد کاشان شد که حساسیت‌هایی را به وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در حال بررسی گزارش این اتفاقات هستیم، اضافه کرد: باید توجه داشت که پس زا بررسی با دو طرف مقصر برخورد خواهد شد.

استاندار اصفهان همچنین با اشاره به اینکه مردم شهر فرهنگی کاشان نیز باید سعه صدر بیشتری را داشته باشند، افزود: مسئولان نیز باید به برخی از تدابیر امنیتی توجه بیشتری داشته باشند.

وی اضافه کرد: اقدام صورت گرفته در کاشان در خصوص دعوت از تیم هنری برای تحلیل آثار هنری خارج از خط قرمز نظام نبوده است.


زرگرپور به بهره‌برداری از یک هزار و ۳۷۵ پروژه در ایام دهه فجر در استان اصفهان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این تعداد پروژه با ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه ۷۶ درصد از پروژه‌های قابل افتتاح در ایام دهه فجر با مشارکت بخش خصوصی و نیمه دولتی به بهره برداری می‌رسد، ابراز داشت: ۲۴ درصد پروژه ها نیز با اعتبارات دولتی به بهره برداری رسیده است.

استاندار اصفهان همچنین با اشاره به بهره‌برداری از ۷۵۴ پروژه در بخش تعاونی استان در ایام دهه مبارک فجر افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها