خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: آیت الله سید یوسف طباطبایی در شورای اداری اصفهان در ارتباط با شبهاتی در باره انقلاب بدین شکل که پیش از انقلاب نیز نماز و اسلام داشتیم پس چرا این این امر صورت گرفت، اظهار داشت: انقلاب ما برای نماز و روزه نبود بلکه رهایی از سلطه استکبار و زندگی عزت‌مند به جای زندگی ذلت‌بار و زیر سایه مستکبران از اهداف اصلی انقلاب ما بود.
کد خبر: ۸۶۲۹۳۴۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی در شورای اداری اصفهان در ارتباط با شبهاتی در باره انقلاب بدین شکل که پیش از انقلاب نیز نماز و اسلام داشتیم پس چرا این این امر  صورت گرفت، اظهار داشت: انقلاب ما برای نماز و روزه نبود بلکه رهایی از سلطه استکبار و زندگی عزت‌مند به جای زندگی ذلت‌بار و زیر سایه مستکبران از اهداف اصلی انقلاب ما بود.

وی با بیان اینکه ملت ایران هرگز زیر بار ظلم و ستم زندگی نخواهند کرد، ادامه داد: ایران اسلامی ما اکنون تنها کشور مستقل منطقه و جهان است که تصمیمات در باب مسایل مختلف را به تنهایی و بدون دخالت دیگران انجام می‌دهد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به پیشرفت‌های ایران با اتکاء بر توانایی‌های خودی در سال‌های پس از انقلاب بیان داشت: در طول ۳۵ سال پس از انقلاب هیچ یک از کشورهای منطقه به اندازه ایران آن هم به شکل مستقل  پیشرفت نکرده‌اند و به طور مثال کشوری مانند عربستان از بازار چین و صنعت آمریکا بهره می‌برد.

وی افزود:تمام تلاش ما باید در راستای این امر باشد که با برنامه‌ریزی صحیح انتخاباتی را رقم بزنیم که مورد رضای الهی، خشنودی امام زمان (عج) و رضایت رهبر معظم انقلاب باشد.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه تاکنون مسایل مربوط به انتخابات به خوبی و بدون مشکل پیش رفته است، ابراز داشت: دشمن از مدت‌ها پیش با نقشه و برنامه‌ریزی سعی در جدایی مردم از حکومت اسلامی و انقلاب را دارد و در این راه از تمامی ابزارهای فضای مجازی و رسانه و دروغ‌پردازی‌های مختلف در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان بهره می‌جوید.

امام جمعه اصفهان با اشاره به نقشه دشمنان به شکل انتشار افکار انحرافی در قالب نامه‌ و گفت‌وگو در فضای مجازی تاکید کرد: با انتشار این موارد در قالب‌ شبهات مختلف جوانانی با آگاهی و تجربه اندک ممکن است قادر به تحلیل این ابهامات نباشند و بر این اساس باید حواس خود را به خوبی جمع کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها