از سری رقابت های لیگ فوتسال استان البرز ؛
قطار هفته هجدهم لیگ فوتسال استان البرز روز جمعه با برگزاری پنج دیدار راه افتاد که طی آن ستارگان آرش شهرستان نظرآباد دانشگاه پیام نور کرج را شکست داد.
کد خبر: ۸۶۲۹۳۵۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ قطار هفته هجدهم لیگ فوتسال استان البرز روز جمعه با برگزاری پنج دیدار راه افتاد که طی آن ستارگان آرش شهرستان نظرآباد دانشگاه پیام نور کرج را شکست داد.

بر اساس این گزارش؛ هفته هجدهم از رقابت های لیگ فوتسال استان البرز روز جمعه با برگزاری پنج دیدار در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج آغاز شد که طی آن تیم صدرنشین ستارگان آرش شهرستان نظرآباد با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ از سد تیم دوم جدولی دانشگاه پیام نور کرج گذشت تا جاده صعود به لیگ دسته ۳ فوتسال کشور را برای خود هموار کند. در این بازی تیم ستارگان آرش ابتدا با گل زود هنگام و دقیقه '۴ بازیکن با تجربه و خوش تکنیک خود یعنی علیرضا محمدی که سابقه حضور در تیم فوتسال استقلال تهران در لیگ دسته یک فوتسال کشور را در کارنامه دارد ، از حریف خود پیش افتاد تا نتیجه یک بر صفر به سود ستارگان آرش شود. در ادامه بازی بسته هر دو تیم فرصت خلق موقعیت روی دروازه ها را از هر دو تیم را گرفت تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به پایان رسیده و پیام نور کرج با باخت یک بر صفر به رختکن برود.

نیمه دوم مسابقه با فشار بی امان بازیکنان ستارگان روی دروازه پیام نور آغاز شد تا اینکه محمد مطهری در دقیقه '۲۶ با دریبل و جای گذاشتن سه بازیکن و دروازه بان پیام نور کرج ، ستارگان آرش را به گل دوم رسانده تا نتیجه مسابقه ۲ بر صفر به سود ستارگان آرش شود. بعد از این گل بازیکنان پیام نور کرج به خود آمده و با به ثمر رسانده یک گل در دقیقه '۲۹ مسابقه اختلاف را به حداقل رساندند اما بلافاصله بعد از به ثمر رسیدن این گل باز هم علیرضا محمدی در این بازی گلزنی کرد تا نتیجه ۳ بر یک به سود ستارگان آرش شده و نام خود را در جدول گلزنان با ۲۱ گل زده به عنوان بهترین گلزن رقابت ها ثبت کند.

در اواخر بازی نیز کرجی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند با آوردن فشار بر روی دروازه ستارگان آرش باز هم در دقیقه '۳۸ گلزنی کردند ولی دیگر زمانی برای جبران گل سوم باقی نمانده بود و در نهایت سوت داور مسابقه به نشانه پایان مسابقه صدا درآمد و ستارگان آرش با نتیجه ۳ بر ۲ توانست از سد تیم سرسخت و دوم جدول بگذرد تا همچنان صدرنشین جدول رقابت ها باقی مانده و تنها یک گام و برد دیگر تا صعود به لیگ دسته ۳ فوتسال کشور فاصله داشته باشد.

لازم به ذکر است ؛ نتایج سایر دیدارهای برگزار شده و همچنین جدول رده بندی رقابت ها به شرح زیر است :

ستارگان آرش شهرستان نظرآباد یک گام تا قهرمانی

ستارگان آرش شهرستان نظرآباد یک گام تا قهرمانی

خبرنگاران افتخاری ؛ ابراهیم باباپوری اصل ، سید محسن حسینی
ارسال نظرات