خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگران استان قم برنامه های در نظرگرفته شده این سازمان برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن دهه مبارک فجر در استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۶۲۹۳۵۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسین بابایی ضمن گرامیداشت آغاز سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری امام عظیم الشان گفت: امسال نیز همچون سالهای گذشته و به مراتب باشکوهنر از آن، برنامه هایی برای بزرگداشت این ایام در نظر گرفته شده است.

وی تجدید بیعت با آرمانهای امام خمینی(ره) در روز دوشنبه 12 بهمن با حضور در بیت تاریخی امام راحل (ره)، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی در چند کارخانه تولیدی، دیدار با خانواده های شهدای کارگر و جانبازان بالای 70 درصد، اردوی یک روزه و بازدید از موزه عبرت، مرقد مطهر امام خمینی(ره) و حضرت عبدالعظیم حسنی، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و فضای مجازی و اجرای میدان تیر را از جمله برنامه های محوری در نظر گرفته شده اعلام کرد.
 
مسئول سازمان بسیج کارگران استان قم، برگزاری جلسات و حلقه های صالحین ویژه این دهه، برگزاری نشست های بصیرتی و جشن انقلاب در اداره کل غله استان، کشتارگاه صنعتی و چهار شرکت تولیدی و معدنی استان، برپایی همایش هایی با عناوینی همچون وجدان کار، تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی اسلامی و حضور یکپارچه کارگران بسیجی در راهپیمایی 22 بهمن و نماز جمعه را از جمله برنامه های شاخص این دهه عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در ایام الله دهه فجر برنامه های دیگری از جمله تجلیل از بسیجیان نمونه و پیشکسوت پایگاه های مختلف حوزه های بسیج کارگری در دستور کار می باشد که با همت همه فرماندهان و بسیجیان سازمان به نحو احسن انجام خواهد شد.


ارسال نظرات