خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرگان:

مجتمع فرهنگی در روستای قراق محله در حال ساخت است

‎فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: در راستای قرارگاه فرهنگی طرح شهید شوشتری، مجتمع فرهنگی در روستای قراق محله در حال ساخت است.
کد خبر: ۸۶۲۹۳۵۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۲

 به گزارش خبرگزاری بسیح از گرگان؛ سید علی مهاجر در نشستی با محوریت قرارگاه فرهنگی طرح شهید شوشتری که در سالن جلسات شهید بهشتی ناحیه گرگان برگزار شد، اظهار کرد: پیرو جلساتی که در استانداری برگذار شد و مصوباتی که  داشت ۳منطقه آلوده در قالب طرحی به نام اصلاح مناطق آلوده در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه طرح شهید شوشتری به دنبال  توانمندسازی در راستای تقویت و اصلاح آن منطقه است، ابراز داشت: در ابلاغیه استانداری ۲۶دستگاه قرار بود در راستای اصلاح این مناطق همکاری کنند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه دو منطقه از این طرح مرتبت با شهر گرگان است، یادآور شد: در آخرین جلسهای که با حضور دکتر احمدی مدیر محترم امنیتی و نظامی که در استانداری برگذارشد ایشان فرمایش کردند کار فرهنگی در قالب یک قرارگاه انجام شود.

 مهاجر خاطرنشان کرد: این قرارگاه در  راستای توانمندی مردم، تقویت زیر ساخت عمرانی و فرهنگی  و رصد فرهنگی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه نخستین جلسه طرح شهید شوشتری با رویکرد برنامه‎های فرهنگی در ایام الله دهه فجر برگزار شده است، گفت:  روستای قزاق محله و قلعه محمود به فاصله ی ۵ تا ۶ کیلومتری از شهر گرگان جز روستاهای هستند که در این طرح قرار دارند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: در قزاق محله چیزی حدود ۷۰۰ خانوار وجود دارد و یکی از معضلات آنها خرده فروشان موا مخدر هستند.

مهاجر با بیان اینکه مدرسه  در این روستا در مکانی پر خطر از لحاظ مصرف مواد و مواد فروشان و فساد قرار دارد، افزود: در بحث زیر ساخت عمرانی نیروگاهی مردم خودشان مشغول ساخت و ساز مجتمع فرهنگی که هم فاطمیه و هم پایگاه مقاومت بشمار می‎رود  در این روستا هستند.

وی یادآور شد: برای ایام دهه فجر چند برنامه از جمله، پیاده روی خانوادگی، برنامه های فرهنگی و شاد،  اردوی جهادی از باب پزشکی که در هر دو روستا کار درمانی انجام شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها