خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم از اجرای 22 برنامه ویژه ایام الله دهه فجر در سطح کانون های بسیج فرهنگیان استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۹۳۶۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
عباس روحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با گرامیداشت آغاز سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری امام عظیم الشان گفت: امسال نیز همچون سالهای گذشته و به مراتب باشکوهنر از آن، برنامه هایی برای بزرگداشت این ایام در نظر گرفته شده است.

وی نواخته شدن زنگ انقلاب در یکی از مدارس در روز دوشنبه 12 بهمن، حضور در بیت تاریخی امام راحل(ره)، دیدار با خانواده های شهدای فرهنگی، بازدید از موزه عبرت، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و غبار روبی مزار شهدا و حضور یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن و نماز جمعه را از جمله برنامه های شاخص این دهه عنوان و اضافه کرد: در دهه فجر برنامه هایی چون اعزام مربیان صالحین به دوره آموزشی مشهد مقدس، مسابقه خاطره نویسی از دوران انقلاب، مسابقه کتابخوانی از کتاب دشمن شناسی از دیدگاه امام، دوره های ضمن خدمت آشنایی حلقه های صالحین با بنیان های حکومت اسلامی نیز اجرا می گردد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان قم یادآور شد: در ایام الله دهه فجر از 17 فرهنگی بسیجی برتر استانی در جشنواره علمی پژوهشی و همچنین از نفیسه علمی نیک نفر برتر کشوری در مسابقه مقاله نویسی واکاوی فتنه 88 نیز تقدیر خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها