خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: خون شهدا ایران اسلامی مانند دژی فولادی در برابر دشمنان و بدخواهان انقلاب قرار دارد.
کد خبر: ۸۶۲۹۳۷۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خووزستان ،عبدالرضا حاجتی عصر امروز در یادواره شهدای کوی جمهوری اسلامی این شهرستان با عنوان «‌آبروی محله‌» با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار کرد: شهدا تاریخ شرافت ملت ایران هستند، جوانان این مملکت با شهادت و نثار خون خود دژی فولادی درست کردند که آمریکای اتمی تاکنون نتوانسته به آن نفوذ کند.

وی افزود: کشور ما امروز به‌واسطه این شهدا و هدایت‌های پیامبر‌گونه مقام معظم رهبری توانسته است تمام معادلات و نقشه‌های شیطان بزرگ را نقش بر آب کند.

معاون اجرایی سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان اضافه کرد: ایران اسلامی فرمانده‌ای به نام ولایت‌فقیه دارد که همه مردم گوش به فرمان این فرمانده آماده جان‌فشانی از اهداف و آرمان‌های آن هستند.

حاجتی با اشاره به قدرت موشکی ایران، تصریح کرد: وجود شهر‌های متعدد موشکی، موشک‌های دقیق و نقطه‌زن رعد و عماد که به‌دست جوانان و پاسداران این مرز و بوم ساخته شده ثمره خون شهدای گران‌قدر است.

این مسئول در پایان بیان کرد: دشمن در جنگ نرم خود بر علیه نظام مبانی ارزشی، اسلامی و اعتقاد جوانان به فرهنگ شهادت را هدف گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان  اجرای سرود، پخش کلیپ نماهنگ از دیگر برنامه‌های جنبی این یادواره بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها