امام جمعه قلعه رئیسی گفت: خدمات ارزنده نظام برای مردم کهگیلویه و بویراحمد معرفی شود.
کد خبر: ۸۶۲۹۳۹۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در نشست شورای آموزش و پرورش چاروسا با گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار داشت: شهدا به گردن ما حق زیادی دارند و پای این مملکت خون‌های زیادی ریخته شده است تا این انقلاب اسلامی به ثمر رسیده است.

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه ایمان مردم باعث پیروزی انقلاب شد تاکید کرد: در آستانه بهار 38 انقلاب اسلامی هستیم در طول این مدت علی‌رغم توطئه‌ها و فتنه‌ها و فراز و نشیب‌ها که بر سر راه این انقلاب بود و موانعی که از طرف دشمنان به‌و‌جود آمد به فضل الهی راست قامت و استوار دهه چهارم عمر با برکت خود را با موفقیت در حال سپری کردن است.

خطیب جمعه قلعه رئیسی اضافه کرد: انقلاب‌های زیادی بودند که همان دهه اول ظهورشان یا به طور کلی از ریل خارج شد یا به لحاظ هویت دچار تغییر و انحراف شدند مثل انقلاب روسی‌ها ،انقلاب کبیر فرانسه، ولی انقلاب اسلامی ما هویت و جوهره اصلی خود را از حماسه عظیمی همچون بعثت، غدیر و عاشورا گرفته است و این انقلاب به فضل الهی و بنا به وعده الهی بستر و زمینه برای آخرین انقلاب و آخرین دولت یعنی دولت کریمه امام مهدی(عج) را فراهم خواهد ساخت.

صلواتی با بیان اینکه خدمات ارزنده نظام و انقلاب باید به مردم تبیین شود خاطر نشان کرد: در جشن‌های دهه فجر باید حقایق انقلاب و دستاوردهای آن برای مردم تبیین و روشن شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی به مردم کمک کرد تا مشکلات را حل کنند و نتیجه این مهم جایگاه بالای جمهوری اسلامی در دنیا است.
امام جمعه قلعه رئیسی همچنین با تاکید بر انتقال ارزش‌های انقلاب و آرمان های امام راحل به نسل جوان گفت: همه مسئولین به خصوص آموزش و پرورش باید کمک کنند تا خدمات و زحمات و تهدیدهایی که انقلاب دچار آنها شد به دانش‌آموزان و نسل جوان گفته شود.

صلواتی در ادامه با بیان اینکه یکی از استان‌هایی که خدمات ارزنده را در دوران انقلاب شاهد بود کهگیلویه و بویراحمد است یادآور شد: با وجود نبود امکانات در قبل از انقلاب ولی خدمات مهم و ارزنده‌ای که استان ما صاحب آنها شد را باید به مردم استان گفت تا مردم قدر نظام خود را بدانند.

وی در پایان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش باید کمک کند تا آبرو و اجتماعی بودن فرهنگی با ضمانت از بین نرود اضافه کرد: بسیاری از مردم فرهنگیان و معلمان را تنها برای ضمانت شدن برای تسهیلات می‌شناسند که امیدوارم مسئولین آموزش و پرورش آبرو و ظرفیت فرهنگی بودن معلمان را با یک ضمانت شدن خدشه‌دار نکنند.

ارسال نظرات