خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور از ارسال 30 هزارعکس و فیلم کوتاه به جشنواره بزرگ سایه پدر و مهر مادر خبر داد و گفت: این جشنواره به همت این سازمان و به منظور تقدیر از زحمات پدر و مادر برنامه ریزی شده است.
کد خبر: ۸۶۲۹۴۲۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
مینو اصلانی ظهارکرد: با توجه به اینکه روز شنبه 17بهمن ماه روز زن و خانواده است، در این راستا این جشنواره در این روز برای پاسداشت از زحمات بی دریغ پدران و مادران ایرانی برگزار می شود.
وی تصریح کرد: از حدود یکسال پیش دبیرخانه این جشنواره فعال شد و فراخوانی در قالب پیام برای ارج نهادن به مقام شامخ پدران و مادران ایرانی جهت شرکت کردن فرزندان این مرز و بوم در این جشنواره صادر شد که خوشبختانه با استقبال خوب جوانان و نوجوانان ایرانی رو به رو شد.
اصلانی ادامه داد: در این فراخوان عنوان شده بود که فرزندان احساس خودشان نسبت به والدین شان و احترامی که به پدر و مادرشان را دارند، در قالب فیلم کوتاه و یا عکس به این جشنواره ارسال کنند که در نهایت بیش از 30 هزار عکس و فیلم کوتاه به جشنواره ارسال شده است.
وی خاطرنشان کرد: ازمجموع آثار ارسالی به این جشنواره، 800 اثر پذیرفته شده و قرار است 50 اثر برگزیده شود و آثار آنان در قالب فیلم و عکس نیز در روز برگزاری این جشنواره به نمایش درآید.
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور افزود: همچنین به 800 اثر پذیرفته از آثار ارسالی نیز لوح حضور در جشنواره سایه پدر و مهر مادر اهدا خواهد شد.
وی با بیان اینکه همچنین از50 برگزیده این جشنواره تجلیل می شود، اظهارداشت: قراراست این جشنواره روز شنبه 17 بهمن ماه با حضور حسن رحیم پور ازغدی در محل سالن اجتماعات رضوان صدا و سیما برگزار شود.
ارسال نظرات