مهمترین برنامه های ناحیه مقاومت بسیج اردکان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی توسط فرمانده ناحیه تشریح شد .
کد خبر: ۸۶۲۹۴۲۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ضمن تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به آحاد مختلف مردم و بویژه بسیجیان به بیان برنامه های دهه فجر پرداخت .

سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عزیز و امام شهداء و همچنین با آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) گفت : ناحیه مقاومت بسیج اردکان در طول این ایام برنامه های متعددی توسط رده های مقاومت اجرا خواهد کرد .

وی اظهار داشت : در اولین روز از دهه فجر و همزمان با لحظه ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی زنگ انقلاب در کلیه مدارس و واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی نواخته خواهد شد .

سرهنگ دهقانی افزود : به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمدعلی قانعی تنها شهید انقلاب در شهرستان اردکان مراسم یادمان این شهید بزرگوار در محل هیئت رزمندگان اسلام برگزار می گردد .

وی با اشاره به اهمیت حفظ و اعتلای فرهنگ ایثار و مقاومت و همچنین نشر ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس به تشریح برنامه های این عرصه در دهه فجر پرداخت و گفت : اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور ، برگزاری یادواره های شهداء ، سرکشی از خانواده شهداء و ایثارگران ، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهداء از جمله این اقدامات خواهد بود .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان خاطرنشان کرد در عرصه فعالیت های تربیتی و آموزشی برای بسیجیان برنامه های مناسبی در نظر گرفته شده است که می توان به اجرای طرح میقات صالحین ، تشکیل جلسات بصیرتی و تشکیل حلقات صالحین با مباحث روز و بویژه استکبار ستیزی و سبک زندگی اشاره کرد .

وی افزود : تاکنون در عرصه خدمات رسانی به مردم و رفع محرومیت اقدامات قابل تقدیری صورت گرفته است که در دهه فجر نیز این خدمات شامل ؛ اعزام گروه های جهادی به روستاها ، اعزام اکیپ پزشکی با ویزیت و داروی رایگان جهت بیماران مناطق محروم شهرستان توسط بهداری ناحیه و بسیج جامعه پزشکی ، ویزیت رایگان و ارائه خدمات توسط درمانگاه امام سجاد (ع) ناحیه و برپایی ایستگاه اندازه گیری قد ، وزن و فشارخون نمازگزاران جمعه در محل مصلی خواهد شد .

سرهنگ علی دهقانی ضمن تأکید بر لزوم حفظ وحدت در جامعه گفت : حضور گسترده و یکپارچه آحاد مختلف مردم در راهپیمایی سراسری 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار و ایادی آن خواهد بود .

وی افزود : همچنین در طول این ایام برنامه های متعدد ورزشی ، فرهنگی ، بیان خاطرات انقلاب و جشن پیروزی انقلاب در سطح شهرستان توسط رده های مختلف بسیج اجرا می شود .

ارسال نظرات