خبرهای داغ:
بسیج گزارش می‌دهد:

وقتی بداخلاقی‌های سیاسی چاشنی تبلیغات می‌شود

متاسفانه دربرخی شبکه های اجتماعی نه تنها اخلاق انتخاباتی رعایت نمی شود بلکه در برخی کانال‌ها و گروه‌ها مستقیما به تبلیغ و تمجید و یا تخریب کاندید خاصی پرداخته می شود.
کد خبر: ۸۶۲۹۴۳۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، با نزدیک شدن به آستانه انتخابات آنچه که بیشتر از گذشته نمایان شده، تحرکات نامزدها در فضاهای مجازی شده است،با گسترده شدن امکانات مجازی در جامعه و وفور این شبکه های مجازی، این امکانات بصورت پنهانی در خدمت تبلیغات انتخاباتی زودرس کاندیداها قرار گرفته است که البته مسئولین نظارتی بصورت مداوم در این زمینه هشدار می دهند.

موضوعی که در این روزها متاسفانه به وفور شاهد آن هستیم بد اخلاقی های سیاسی در شبکه های اجتماعی مشاهده می شود،لیست بلند بالایی از تخلفات است که توسط هواداران و بعضا کاندیداها صورت می گیرد.

بر اساس آمارهای اخیر ۵۳ درصد ایرانیان عضو شبکه های اجتماعی هستند که تلگرام بیشترین سهم را دارد. اگر در فضای حقیقی نظیرنشست و کلاس درس تا میهمانی‌های خانوادگی گوشی های موبایل و تلگرام به عضو جداناشدنی افراد تبدیل شده است.

متاسفانه دربرخی شبکه های اجتماعی نه تنها اخلاق انتخاباتی رعایت نمی شود بلکه در برخی کانال ها و گروه ها مستقیما به تبلیغ و تمجید و یا تخریب کاندید خاصی پرداخته می شود و حتی در گاهی موارد اسناد و مدارک بر علیه یکدیگر منتشر می کند و همچنان بر طبل بی قانونی می کوبند.

 

 

7001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها