خبرهای داغ:
معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت صاحب الامر(عج)قزوین:
معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت صاحب الامر(عج)قزوین بیان کرد: از کلیپ تصویری «صدای آشنا» در حضور سردار شاهرخی فرمانده محترم سپاه حضرت صاحب الامر(عج) رونمایی شد.
کد خبر: ۸۶۲۹۴۹۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

محمد کشاورز معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین در گفت و کو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین به رونمایی از کلیپ«صدای آشنا» اشاره کرد.

وی گفت: به مناسبت برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان قزوین، از کلیپ تصویری «صدای آشنا» در حضور سردار شاهرخی فرمانده محترم سپاه حضرت صاحب الامر(عج) رونمایی شد.

کشاورز متذکر شد: این کلیپ که به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت صاحب الامر(عج) تهیه شده است، با موضوع نماز و با کیفیت بصری و محتوایی عالی تولید گردیده است.

معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت صاحب الامر(عج) با اشاره به تصویر برداری این کلیپ اظهار کرد: در این ویدئوکلیپ از نماز در مساجد شهر قزوین و نمازگزاران قزوینی تصویربرداری شده است.

این مسئول اضافه کرد: تهیه کننده اثر ابوالفضل آذربایجانی است و کارگردانی این کار را عباس الهی الموتی عهده دار بوده و با صدای گرم مجتبی استیلاف بر روی شعری از روح الله مالمیر در این کلیپ خودنمایی می کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: کلیپ «صدای آشنا» به زودی در شبکه سراسری افق و شبکه استانی قزوین هم به روی آنتن خواهد رفت.

کشاورز در ادامه به طراحی و چاپ پوستر به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت صاحب الامر (عج) اقدام به طراحی ، چاپ و نشر پوستری با نام«ما آمریکا را زیر پا می گذاریم»نموده است.

رونمایی کلیپ«صدای آشنا» توسط سپاه قزوین

وی در خاتمه بیان کرد: با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری و الهام گرفتن از این جمله که فرمودند: «دشمنان سعى مى‌کنند انقلاب را از یاد مردم ببرند؛ اما دهه فجر، انقلاب را به یاد مردم مى‌آورد ، سعى مى‌کنند امام را از یاد مردم ببرند؛ اما دهه فجر، تجسّم اراده و عظمت امام بزرگوار ماست»، با توجه به یکی از اصول اصلی خط فکری و سیاسی حضرت امام روح الله که همان استکبار ستیزی و سازش ناپذیری با ظالم است این اثر طراحی و منتشر شد .

 

1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها