خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: اراده و نصرت خداوند انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند و این مسجل است که با اراده خدا اداره زمین به‌دست بندگان شایسته خواهد افتاد.
کد خبر: ۸۶۲۹۵۴۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در نخستین روز از ایام‌الله دهه فجر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی استان با حضور در مزار شهدا با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب تجدید پیمان کردند.

 آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: روزی در این ساعات جمعیتی میلیونی در مسیری چندین کیلومتری منتظر بودند تا امام خمینی (ره) به ایران بازگردند و با وجود این‌که شرق و غرب تمایلی به پیروزی انقلاب نداشتند، اما اراده خداوند در این بود که امام (ره) به ایران بیایند و انقلاب به پیروزی برسد.

اراده خداوند انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند

 وی  با بیان این‌که نصرت و اراده خدا دست مستکبران را از جهان اسلام کوتاه خواهد کرد، افزود: همان اراده‌ای که باعث شد انقلاب اسلامی ایران به ثمر بنشیند و هیچ اراده‌ای در مقابل آن قرار نگیرد، برای سایر ملل نیز وجود دارد و این مسجل است که خداوند متعال زمین را به‌دست بندگان شایسته خدا خواهد داد.

اراده خداوند انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند

 امام‌جمعه قزوین خاطرنشان کرد: اراده خدای متعال در پیروزی کشورهای اسلامی چون عراق، یمن، سوریه و فلسطین است و همان‌گونه که اراده خدا در پیروزی انقلاب اسلامی ایران به ثمر نشست، در پیروزی آن‌ها نیز به ثمر خواهد نشست و انقلاب اسلامی ایران به سایر ملل مسلمان صادر خواهد شد.

 

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها