جانشین فرمانده سپاه استان البرز در همایش محوری آغاز دهه فجر؛

پیروزی انقلاب یک معجزه بود/ ما موظفیم پاسدار خون شهدا باشیم

سردار مولایی گفت: ملت ایران 37 سال در مقابل دشمن ایستادگی کردند و اکنون دشمن می داند که نمی تواند با ایران بجنگند و به همین منظور با ایجاد گروه های تکفیری و داعش اسلام را به جان اسلام انداخته است.
کد خبر: ۸۶۲۹۵۵۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
پیروزی انقلاب یک معجزه بود/ ما موظفیم پاسدار خون شهدا باشیم


به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار سید یوسف مولایی جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در همایش محوری آغاز دهه فجر در استان که صبح امروز در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه ناحیه امام حسین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: اتفاقاتی که در دنیا اتفاق می افتد نشان می دهد که حوادث شتابان صورت می گیرد.

وی افزود: در کشور بی مدیریتی، ناتوانی، جناح بندی و بی برنامگی های بسیاری وجود دارد که برخی روسا ناتوان اند و واقع بینانه عمل نمی کنند.

جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز به بیانات امام خمینی(ره) در خصوص انقلاب که یک تحول روحی در جامعه است اشاره کرد و گفت: بسیاری از فیلسوفان و متفکرین دنیا نیز چنین اعتقادی دارند و آن را یک معجزه می دانند.

وی به دلایل دشمنی امریکا با ایران اشاره داشت و عنوان کرد: عبور از خط قرمزها، سرپیچی و همچنین مستقل بودن را از دلایل دشمنی ها علیه ایران دانست.

سردار مولایی خاطر نشان کرد: ملت ایران 37 سال در مقابل دشمن ایستادگی کردند و اکنون دشمن می داند که نمی تواند با ایران بجنگند و به همین منظور با ایجاد گروه های تکفیری و داعش اسلام را به جان اسلام انداخته است.

وی گفت: دشمن از انقلاب اسلامی ایران آنچنان زجر کشیده است که معتقد است در طول تاریخ این چنین دشمنی نداشته است و اکنون دشمن قصد بازگشت و تجدید حیات دارد.

جانشین فرمانده سپاه استان البرز با عنوان این مطلب که در سال 57 یک انقلاب رخ داد و تمام قوانین نوشته و نانوشته دنیا را برهم ریخت، گفت: انقلاب حاصل خون صدها هزار شهید است و ما موظفیم پاسدار خون شهدا باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها