خبرهای داغ:
امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه نگذاریم در جامعه عقده و احساس کمبود درست شود، گفت: ایجاد محبت و همدلی همه اقشار در برابر نفوذ دشمن محور است.
کد خبر: ۸۶۲۹۵۸۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی صبح امروز در مراسم سالگرد ورود امام خمینی(ره) در جمع عموم مردم، خانواده های شهدا، ایثارگران، مسئولان استانی و نیروهای نظامی و انتظامی در میدان امام خمینی(ره) بیرجند اظهارداشت: جشن بزرگ دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور خاطرات رادمردان بزرگی است که با اراده پولادین آنان این انقلاب نورانی به رهبری فرزندی از سلاله صدیقه طاهره به پیروزی رسید.

امام جمعه بیرجند ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی به خانواده های شهدا، ایثارگران و همه اقشار مختلف مردم با اشاره به مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی وعده خداوند متعال است و استکبار جهانی از ابتدای این انقلاب با شیوه های مختلف در صدد نفوذ در همه عرصه های انقلاب برآمده است ولی نتوانسته به اهداف شوم خود دست پیدا کند و این به برکت همه مجاهدت های شهدا است.

وی افزود: استکبار جهانی برای بقای خودشان در غرب وشرق این جهان دست به توطئه های بزرگ می زند و در مقابل انقلاب اسلامی ایستادگی می کند و ظلم و استعمار استکبار بشریت را نابود می کند.

استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار با فریب و نیرنگ دنبال اهداف شوم خود هستند اما نمی دانند که خداوند برای حفظ امت اسلامی در برابر دشمنان، بهترین مکر کننده است و مکر حیله گران را به خودشان برمی گرداند.

وی خطاب به مسئولین نظام اسلامی گفت: تا زمانی که در برابر ملت با خضوع و صادقانه عمل کنید موفق خواهید بود و دو رویی و نیرنگ، شما را از اهداف انقلاب، امام و مردم دور می سازد.

رضایی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با بصیرت افزایی حقیقت راه را جلوی پای ما گذاشته است، عنوان کرد: همه ما در راه دین، اسلام و قرآن با جان و مال خود آزمایش می شویم و استقامت در راه خدا و حرکت در مسیر خدایی از تصمیم های بزرگ انسان است که این راه را شهدا پیمودند.

وی گفت: استکبار از راه فریب و نیرنگ در رسانه ها و فضای مجازی تلاش می کند بشریت را فریب دهد اما مسئولین ما باید به دنبال فریب نباشند و با شهدا، جامعه و مردم خود صادق باشند چرا که فریب و نیرنگ از اهداف و کارهای استکبار جهانی است و خدا هم با فریب کار می داند چگونه برخورد کند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه خشونت از دیگر راه های استکبار جهانی علیه بشریت است، افزود: در نتیجه جنایت های استکبار امروز بیش از 270هزار کودک بدون پدر و مادر و آواره شده اند و 10هزار کودک در اروپا مفقود هستند اینها همه را چه کسانی درست کرده اند، اینها از اهداف و کارهای استکبار جهانی است که کشورهای منطقه را به خرابه ای تبدیل کرده اند.

وی خطاب به مسئولین تاکید کرد: اگر مسئولین از مردم غفلت نکنند و با همدلی، همبستگی و اطاعت از راهبری جامعه و در مسیر اهداف انقلاب، امام خمینی(ره) و شهدا حرکت کنند از زمینه های نفوذ دشمن جلوگیری می شود.

رضایی با اشاره به انفجار در زینبیه سوریه عنوان کرد: عوامل استکبار در یک لحظه 150 نفر را مجروح و 50 نفر دیگر را به شهادت رساندند ولی هدف اصلی آنها انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: امروز جوانان این انقلاب در کشورهای سوریه و عراق در مقابل استکبار جهانی سینه سپر کردند و امنیت امروز جامعه به خاطر این جوانان ولایی و انقلابی است که با دشمن انقلاب اسلامی می جنگند و جان خویش را سپر می کنند.

امام جمعه بیرجند عنوان کرد: افرادی که در کشورهای سوریه و عراق سر انسان ها را می برند دست پروده حاکمان خود فروخته و مزدور استکبار هستند.

وی متذکر شد: استکبار، جامعه شناسی و منطق شناسی ندارد و حاکمان نالایق عرب فقر و فلاکت را در جامعه بوجود آورده اند و این از حقارت کسانی است که حاکمان جوان و نالایق برای آنها درست کرده اند.

امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه نگذاریم در جامعه عقده درست شود ، ادامه داد: مسئولان نگذارند در جامعه احساس کمبود ایجاد شور و محبت، همدلی همه اقشار در برابر نفوذ دشمن محور است.

وی با تاکید براینکه عقب ماندگی از نشانه های ابراز خشونت است، تاکید کرد: چراکه برخی بدون کار می خواهند رهبری جهان اسلام را داشته باشند و با اسلام مقابله کنند ولی افرادی که دم از اسلام می زنند می خواهند از سر جهل، الاغ پرواز دهند.

رضایی با اشاره به اینکه باید ایده ها و آرمان منطقی در جامعه وجود داشته باشد، گفت: اگر در جامعه ای عده ای از پرخوری بترکند و عده ای فقر و محرومیت داشته باشند و ما کاری نکنیم مصداق نفوذ است و دشمن می تواند نفوذ پیدا کند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه 70% مردم کشور عربستان در فقر مطلق بسر می برند، افزود: پس از انقلاب مردمی در همه نقاط کشور اسلامی ایران امنیت، رفاه وجود دارد واین به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا است.

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه نباید زمینه نفوذ دشمن را فراهم کنیم، گفت: شیطان تلاش می کند راه خودش را بازکند و می خواهد بجای محبت و همدلی دشمنی و اختلاف ایجاد کند چراکه بعد از اختلاف هیچ کس دنبال رهبرش نیست ولی برخی از سر محبت زمینه ساز اهداف دشمن می شوند و می خواهند جامعه را به سمت دو قطبی شدن بکشاند.

وی با تاکید براینکه اتحاد و اختلاف از اهداف مهم انقلاب اسلامی است، گفت: نابودی دشمن در راه ایجاد اتحاد است و ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی از فتنه های بزرگ سر بلند بیرون آمده است.

وی با بیان اینکه باید در جامعه خدایی وملکوتی باشیم، گفت: اگر مسئله ای پیش آمد باید بنده خدای مهربانی شویم و اگر حرف لق و تهمتی دیدیم و مطلبی دیدیم که در شان ما نبود گذشت کنیم.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه انقلاب اسلامی مانند یک شیء قیمتی است که باید از آن در برابر هجمه ها و نفوذ دشمن محافظت کنیم، عنوان کرد: نابودی دشمن به معنی رشد و وحدت جامعه ما است.

وی تاکید کرد: باید در رفتارهایمان صبور و مقاوم باشیم و با مهربانی اهداف امام راحل و شهدا را تحقق ببخشیم ونگذاریم دشمن در انقلاب اسلامی نفوذ کند.

انتهای پیام/ 14165

ارسال نظرات
پر بیننده ها