خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسيج دانش آموزي شهيد فهميده ميامي گفت: دهه فجر انقلاب آئینه ای است که خورشید اسلام در او درخشید و برنامه هاي این دهه باید با شكوه و عظمت هرچه تمام‌تر برگزار شود.
کد خبر: ۸۶۲۹۶۲۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
محمدرضا طالع زاري در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی ضمن گراميداشت دهه مبارك فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبري دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ما است که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

وی گفت: در دهه فجر، اسلام تولدی دوباره یافت و آینده در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند به شمارمی رود.

فرمانده حوزه بسيج دانش آموزي شهيد فهميده ميامي تصریح کرد: تا قبل از انقلاب اسلامی، ‌در ایران نظام اسلامی وجود نداشت و رابطه پادشاهان با مردم رابطه ی «غالب و مغلوب» و «سلطان و رعیت » بود و پادشاهان احساس می‌کردند که فاتحینی هستند که بر مردم غلبه یافته اند و امام خمینی(ره)این سلسله معیوب را قطع کردند و نقطه عطفی در تاریخ ایران به وجود آوردند و شمشیر اسلام مردم را علیه دشمنان اسلام،‌ مردم و استعمارگران به کار گرفتند.

طالع زاري گفت: دهه فجر انقلاب آئینه ای استکه خورشید اسلام در او درخشید و این دهه باید با عظمت هرچه تمامتر برگزار شود.

وي خاطرنشان كرد: این مراسم را با هیجانهای عاطفی صحیح باید با طراوت و تازه کرد و جشنهاي دهه فجر باید همچون مراسم و اعیاد مذهبی گرامی داشته شود.

فرمانده حوزه بسيج دانش آموزي شهيد فهميده ميامي گفت: با توجه به اهميت دهه مبارک فجر برنامه هاي زنگ مقاومت، ديدار و سركشي با خانواده شهدا، غبارروبي گلزار شهدا، مسابقات ورزشي،نشست هاي روشنگري، جشن هاي گراميداشت در تمامي واحدهاي مقاومت، نمايشگاه و... از طرف حوزه بسیج دانش آموزی میامی برگزار مي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها