خبرهای داغ:
حماسه بیست و دوم بهمن ماه و دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه‌ای روشن بر تارک ایران است که با عنایات حضرت حق به وقوع پیوست.
کد خبر: ۸۶۲۹۶۲۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، یوم‌الله ۲۲ بهمن؛ روز شکست استکبار جهانی در برابر قدرت منطق ایران اسلامی است و حضور حماسی و انقلابی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نمایش اتحاد و اقتدار ملی و انسجام اسلامی و حفظ و تقویت وحدت میان مردم و مسئولان نظام و متضمن امنیت نظام وکشور در برابر گزند حوادث روزگار خواهد بود.

ملت همیشه در صحنه، بیدار و آگاه ایران اسلامی با حضور در آوردگاه عظیم اراده‌های برخاسته از بطن جامعه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، ضمن حمایت از آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام شهدا، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد کوبید و نقشه‌های شوم و فتنه‌های پیچیده استکبار جهانی را نقش بر آب خواهد کرد.

ناحيه مقاومت بسيج اسفراين در آستانه سی وهفتمين فجر انقلاب؛ از ملت بزرگ و آگاه و فهیم ایران اسلامی دعوت می‌کند تا بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و پرشور و دشمن‌شکن خود در صحنه نمایش حماسه حضور و وحدت ملی در آوردگاه یوم‌الله ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» ادامه دهندۀ حقیقی راه شهدا و امام شهدا باشند.

كاركنان سپاه اين شهرستان ضمت دعوت همه مردم دوشادوش امت حزب الله در این حماسه بزرگ و جهت شرکت در راه پیمایی ۲۲ بهمن اعلام آمادگی می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها