فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه:

امروز تفکر جمهوری اسلامی ایران قلب تپنده منطقه استراتژیک خاورمیانه است

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه بیان داشت: امروز تفکر جمهوری اسلامی ایران قلب تپنده منطقه استراتژیک خاورمیانه است و دشمن در صدد است با تسخیر این قلب تپنده منابع استراتژیک جهان را بدست اورد.
کد خبر: ۸۶۲۹۶۳۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
سرهنگ گرایلی در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام رضا(علیه السلام) نسر: امروز عزت جمهوری اسلامی ایران ابهت پوشالی جبهه استکبار را در هم شکسته است/استمرار اقتدار ایران به نابودی امریکاست فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه حادثه اخیر به اسارت در امدن ملوانان امریکائی را نشان ازعزت و تیز بینی مدافعان انقلاب دانست و افزود: در جریان به اسارت درآمدن ملوانان امریکائی که با هدف وارد آبهای سرزمینی ایران شده بودند فرزندان سپاه عزت و اقتدارنظام را بار دیگر به اثبات رساندند.

به گزارش خبرنگار بسیج، در آستانه دهه مبارک فجر سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در جمع بسیجیان حوزه امام رضا(ع) نسر اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز آنقدر قدرتمند شده که وقتی ملوانان امریکائی به اسارت ایرانی ها درآمدند چندین ناو هواپیمابر و جنگنده امریکائی به بچه های سپاه هشدار دادند و وقتی با مقاومت و تیزهوشی و اقتدار انان مواجه شدند بسرعت عقب نشینی کردند.

وی این حرکت فرزندان سپاه را الگوی برای مقابله با جبهه استکبار در همه عرصه ها عنوان کرد و افزود: باید در همه عرصه های کشور این حرکت جریان سازی شود و همه باید مقید به استکبار ستیزی باشند.

گرایلی ادامه داد: امروز تفکر و اندیشه های جمهوری اسلامی ایران بعنوان قلب تپنده منطقه استراتژیک خاورمیانه در حال نفوذ به کشورهای اروپائی و آفریقائی است و دشمن در صدد مقابله با این نفوذ و در ادامه قصد دارد تا با تسخیر این قلب تپنده منابع استراتژیک جهان را بدست اورد.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه به اهداف آمریکا در انتخابات آینده اشاره کرد و افزود: آمریکا در صدد است تا افرادی در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام نفوذ کنند که نسبت به ارمانهای امام و انقلاب بی تقاوت و همه دلبستگی شان غرب و امریکا باشد.

گرایلی تصریح کرد: استمرار اقتدار جمهوری اسلامی ایران به نابودی امریکا و فرزند نامشروعش اسرائیل غاصب است و تا زمانی که سیاستمدران این دو کشور از ظلم حمایت و مظلوم راسرکوب کنند ما مدافع مظلوم و مبارز با ظالم خواهیم بود.

وی بیان داشت: امروز در دهه چهارم انقلاب یعنی دهه گسترش انقلاب قرار گرفتیم و میلیونها مسلمان و شیعه در کشورهای اروپائی و آفریقائی نشان از موفقیت نفوذ تفکر انقلاب داشته است که باید با قدرت بیشتری استمرار داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه به ویژگی های یک ملت آزاده و انقلابی اشاره کرد و افزود: هرملتی که به کار خود ایمان داشته باشد و پای انقلاب و اسلام خود بایستد قطعا پیروز خواهد بود.

گرایلی اعتماد به نفس و امید به اینده را دو ویژگی دیگر سعادتمندی یک ملت ذکر کرد و گفت:برخی قصد دارند این امیدواری را از ملت بگیرند و گاهی با سخنان نسنجیده می گویند که انقلاب و امام تمام شده و اکنون زمان تعامل و سازش است و لذا می طلبد با اینگونه تفکرات لیبرالی مقابله کرد.

وی اظهارکرد: از ابتدای انقلاب بیشترین تحریمها را در صنعت دفاعی و موشکی، هسته ای و هوافضا داشتیم که به لطف خدا و مدیریت جهادی فرزندان این کشور که انقلابی عمل کردند به جایگاهی رسیدیم که ابر قدرتهای قلدر دنیا حاضر به مذاکره شدند تا شاید مقداری از شتاب این پیشرفت بکاهند لذا سخت در اشتباهند و این صنایع با مدیریت فرزندان انقلابی ملت استمرار خواهد داشت.

وی یاداورشد: امروز شاهد آن هستیم که در بسیاری از صنایع کشور ضمن اینکه پیشرفتی نداشتیم همچنان در جا زدیم و بعنوان مثال در صنعت خودرو سازی تنها توانستیم یک پیکان را به پراید تبدیل کنیم لذا اگر چتر مدیریتی و روحیه جهادی که در صنعت هسته ای و دفاعی و نانو در این گونه صنایع حاکم می بود امروز دیگر تحریمها در کشور اثرگذار نبوده و حتی کشورهای دیگر برای توسعه روابط با ما خواهان مذاکره و سرمایه گذاری بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها