معاون بسیج مساجد و محلات سپاه الغدیر استان یزد صادر کرد
همه ما در جهت اهداف بلند انقلاب باید نسبت به توطئه ها و ترفندهایی که علیه انقلاب، نظام و ملت ایران و علیه مبارزان راه آزادی وجود دارد هوشیار و کوشا باشیم و سختی‌ها، ما را از مسیر منحرف نکند.
کد خبر: ۸۶۲۹۶۵۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات ؛ معاون بسیج مساجد و محلات سپاه الغدیر استان یزد در آستانه دهه مبارک فجر بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر انقلاب اسلامی پیش روی ماست و ملت بزرگوار ایران آماده بزرگداشت واقعه مهمی است که نقطۀ عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب خود و حرکت مداومش به سوی حاکمیت بر سر نوشت و استوار کردن جامعه بر پایه عدالت و استقرار ارزشهای والای الهی و اسلامی و ایجاد فضای امن و آزاد برای اندیشه و بیان و رفتار مدنی و در یک کلمه به سوی بهروزی است آنچنانکه خداوند و پیامبر عظیم الشأن او خواسته اند.

 

حادثه بزرگ و دوران سازی که در ۲۲ بهمن ۵۷ اوج پیروزی را طی کرد وجدان بیدار ملت آنرا"بهار آزادی" نام نهاد که صولت سرمای استبداد وابسته را شکست و همین وجدان پاک بود که ، ماهیت انقلابش را در شعار گویای آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی بیان کرد. و اکنون در این دوران ملت شریف ایران شاهد کامروایی ها ، ناکامی ها، شادیها و رنج ها و گشایش ها بوده است ولی برآیند حرکت دوران ساز او مثبت و انشاء الله به سوی هدف مقدسی بوده است که انقلاب بزرگش آنرا تعیین کرده است.

 

هوشیاری مثال زدنی ملت ایران در برابر مشکلات و توطئه هائی که از بیرون و درون انقلاب اسلامی و نیز تمامیت ارضی و عزت ملی را تهدید میکرده است و مقاومت ناشی از این هوشیاری سرمایه بزرگ این ملت بوده و هست. و برای نگاهداشت این دست آورد بزرگ و نیز افزودن بر کم و کیف آن هزینه های گرانی را پرداخته است.

 

توطئه تجزیه ایران، جنگ تحمیلی و رواج امواج سهمگین تروریسم و حتی تلاش برای براندازی بصورت کودتا همزمان با فشارهای بیرونی بصورت تحریم های گسترده و تشویق و حمایت از دشمن متجاوز و تروریستها موانع بزرگی پیش پای ملت ما بوده است که به یاری خداوند و در اثر هوشیاری این مردم و مقاومت آنان و رهبری داهیانه حضرت امام (ره)و تلاش مسئولان محترم در همه دوره ها از میان برداشته یا کم اثر شده است. ولی هزینه ای که مردم نیز پرداخته اند کم نیست شهادت صدها هزار نفر از فرزندان رشید این ملت از جمله نمونه های والای مبارزه و جهاد و مدیریت و راهبری کشور در قوای مختلف و تعداد بیشتری از مردان و زنان بزرگواری که افتخار آزادگی و جانبازی را بجان خریدند و نیز انبوه نیروهای ایثارگر نظامی و غیر نظامی به علاوه ویرانیهای فراوان و آسیب دیدن تأسیسات و مصروف شدن هزاران میلیارد ریال برای جبران خرابیها و تأخیر در بازسازی و سازندگی هزینه کمی نیست.

 

ولی ملت بزرگوار در تمام این دوران سخت گامی را واپس ننهاد و علیرغم فشارهای نظامی، اقتصادی و تبلیغاتی که از سوی دشمنان متجاوز با حمایت قدرتهای فزونخواه بخصوص امریکا به عمل می آمد با تأسی به امام عارف و آگاه و شجاع خود در میدان سر نوشت ایستاد و از جمهوری اسلامی و سرزمین ایران و عزت و شرف خود دفاع کرد و در برابر هزینه های سنگین، دست آوردهای گرانقدری نیز داشت که از جمله آن استقلال سیاسی است که در این زمینه جمهوری اسلامی اگر نگوئیم بی نظیر در میان ملتها و کشورهای مشابه کم نظیر است و امروز هر نقدی که بر این کشور و نظام وارد باشد هیچکس نمیتواند کوچکترین تردیدی داشته باشد که در این کشور سر نوشت ملت را خودمان تعیین می کنیم و مصالح ملی و اسلامی خودمان را با تدبیر و و بی اتکاء به هیچ نیروی بیرونی می شناسیم و در تآمین آن خود تصمیم می گیریم و عمل می کنیم و علاوه بر آن همواره در کنار همه ملتها و اقوامی که برای ازادی و استقلال مبارزه می کنند ایستاده ایم و عصبانیت بیگانه که او را به تحریم و فشار و توطئه علیه ما وارد می کند از همین جا است. البته در کنار این دستاورد بزرگ، کامروائیهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ما نیز پس از انقلاب کم نبوده است.

 

اینکه ملت ما و فرزندان ایثار گر و مدیران صالح و فرماندهان غیور ما در ۸ سال دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور را از دست ندادند و دشمن متجاوز و حامیان فزونخواه او را مستأصل کردند دست اورد کوچکی نیست. اینکه تروریسم کور نه تنها زمین گیر شد بلکه تروریست های مفلوک بی ابرو شدند و ماشین مخوفشان از کار افتاد خود دست آورد بزرگ دیگر است.

 

بدون تردید پیوند استوار میان امام و امت و رهبر و ملت از عمده ترین علل موفقیت های ما و ناکامی های دشمنان بود و بهمین دلیل رحلت درد آور حضرت امام میتوانست مشکلات بزرگی را بوجود بیاورد که به یاری خداوند و انتخاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای به این سمت مهم آرزوی دشمنان و بد خواهان نقش بر آب و نگرانی ملت نیز مرتفع شد و امروز هم باید همین پیوند را محکم نگاه داشت. و ان شاا... مردم شریف ایران قدر این رهبر را بدانند و بر پیمان خود استوار باشند.

 

 همه ما در جهت اهداف بلند انقلاب باید نسبت به توطئه ها و ترفندهایی که علیه انقلاب، نظام و ملت ایران و علیه مبارزان راه آزادی وجود دارد هوشیار و کوشا باشیم و سختی‌ها ما را از مسیر منحرف نکند. دفاع از سرزمینهای اشغالی، مجاهدان و مبارزان راه انقلاب و همه مظلومان جهان از اصول اساسی انقلاب ما است همچنین باید از آنچه به نام اسلام علیه بشریت اعمال می شود بخصوص رفتارهای خشن و تروریستی اعلام انزجار کنیم و در همان حال از آنچه به نام آزادی بخصوص در اهانت به مقدسات اسلامی و حتی مقدسات ادیان و ملتهای دیگر صورت می گیرد نیز برائت خود را اعلام داریم.

 

باید در نظر و عمل افکار عمومی را توجیه کنیم که آنچه به نام اسلام در بخشهایی از منطقه ما صورت مبگیرد هیچ نسبتی با اسلام اصیل ندارد و این مدعیان اسلام که جز به ترور و خشونت نمیاندیشند همدستان و همراهان خواسته یا ناخواسته نیروها و قدرتهایی هستند که آزادی و استقلال ملتها را مخالف منافع نامشروع خود می دانند و در همان حال باید افکار عمومی جهان را روشن کرد که کینه توزی متقابل از سوی بعضی محافل غربی که از جمله به صورت توهین به مقدسات اسلامی صورت میگیرد در عین حال که خود خیانت به آزادی بیان حقیقی و خلاف موازین حقوق بشر است مشکل را مضاعف میکند.

 

و در پایان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف و شهید پرور ایران و به همه آزادگان جهان تبریک میگوییم و مطمئن هستیم که ملت شریف ایران در بزرگداشت این حادثه سرنوشت ساز بخصوص با حضور شاداب در مراسم سالروز پیروزی انقلاب که متعلق به همه ملت با هر گرایش و سلیقه و رویکرد است کوتاهی نخواهد کرد، و هیچ گروه و جریانی حق ندارد انقلاب و نظام را در انحصار خود بداند. امیدواریم امسال شاهد حضور شادابتر ملت در بزرگداشت انقلاب اسلامی باشیم و چنین خواهد بود انشاالله.

 

 

 

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات