نشست بصیرتی پیرامون دهه فجر انقلاب اسلامی و انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی در جمع بسیجیان و پاسداران با حضور زارعی کارشناس سیاسی سپاه امام سجاد (ع) در نمازخانه سپاه ناحیه جاسک برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۹۶۵۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از جاسک، زارعی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت : قبل از انقلاب دشمنان سعی زیادی داشتند که اصلا انقلابی شکل نگیرد که با ملی شدن صنعت نفت و کودتای 1332 با شکل گیری انقلاب بساط استکبار برچیده شد .
وی ادامه داد : بعد از پیروزی انقلاب تلاش های زیادی را استعمار گران و معاندان نظام انجام دادند و تا جایی پیش رفتند که عمر نظام را بیشتر از 6 ماه ندانستند و تمام سعی را در سرنگونی نظام انجام دادند . با توطئه های مختلفی از قبیل ایجاد تفرقه بین اقوام مختلف ایران دست به کار شدند .

زارعی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره حمله به سفارت های داخل ایران را محکوم کرده ولی از آنجایی که سفارت آمریکا منشأ توطئه گری ها بود آن را تسخیر کردند .
زارعی در ادامه به مبحث انتخابات پرداخت و گفت: در مجلس خبرگان طیفی به دنبال منافع شخصی هستند و با نفوذی که در نظام دارند به دنبال ائتلاف خاصی هستند و همواره بحث شورایی کردن رهبری را شعار می دهند .
وی با بیان اینکه برای بدست آوردن این انقلاب هزینه های زیادی داده شده است افزود: در تمام مدت ۳۷ سال ایران را توطئه ها، تجزیه ها، جنگ و ….مورد تهاجم قرار داده اما به برکت نظام و رهبری و سلطه ستیزی ایشان همه این اقدامات دشمن از هم فرو پاشید و همیشه و درهمه حال شعار لاشرقی و لا غربی سر داده شد و هیچ گاه وابسته به هیچ کشوری نشدیم.

ارسال نظرات