خبرهای داغ:
استاندار گلستان با بیان اینکه باید به سمت معرفت شناسی انقلاب برویم، گفت: بیداری مردم و بیداری اسلامی یکی از مهمترین دستاوردهای ورود امام(ره) به کشور است.
کد خبر: ۸۶۲۹۶۶۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسن صادقلو در مراسم استقبال نمادین از ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به کشور با بیان اینکه امروز ما به مناسبت ورود تاریخی حضرت امام(ره) در فرودگاه گرگان گرد هم آمدیم ، گفت: دستاوردهای ورود تاریخی امام(ره) به کشور در آورده‎های این رهبر بزرگ انقلاب رخ نمایی می‎کند.

وی تصریح کرد: امروز شناخت و درک درست از آورده‎های امام(ره) به کشور از وظایف اساسی ما است و ما باید با این شناخت نسبت به انقلاب معرفت پیدا کنیم.

استاندار گلستان با بیان اینکه ما نباید از معارف انقلاب غافل شویم، ابراز داشت: کسانی که آن دوران حضور امام(ره) درک کردند  امروز باید مسئولیت و رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

صادقلو با بیان اینکه امروز ما وظیفه داریم کسانی که امام(ره) را ندیدند به انقلاب و آرمان‎های امام(ره) وصل کنیم، گفت: در روزهای قبل زا 12 بهمن ماه قرار بود امام(ره) به کشور عزیمت کند اما با مخالفت رو به رو شد و مردم با حضور در میدان انقلاب تظاهرات کردند و افراد زیادی در این میدان تنها به دلیل آن که منتظر حضور امام(ره) بودند به خاک و خون کشیده شدند.

وی با بیان اینکه باید به سمت معرفت شناسی انقلاب برویم، گفت: بیداری مردم و بیداری اسلامی یکی از مهمترین دستاوردهای ورود امام(ره) به کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها