رئیس دادگستری سبزوار در مراسم جشن انقلاب این شهرستان:

قدرتمندان دنیا بر سر میز مذاکره سر تسلیم در برابر ملت ایران فرود آورده‌اند

رئیس دادگستری سبزوار اظهار داشت: امروز سردمداران و قدرتمندان جهان بر سر میز در برابر تیم مذاکره کننده ایران می‌نشینند و در مقابل اراده ملت تسلیم می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۲۹۶۸۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
حجت السلام والمسلیمن سید آبادی در مراسم جشن انقلاب در محل چهار راه شهدی شهرستان سبزوار که با حضور دانش آموزان، مسئولان دستگاه های اجرائی و خانواده های جانبازان و ایثارگران و برخی از مردم شهید پرور  شهرستان برپا شد، با بیان اینکه شروع و پیروزی انقلاب اسلامی از ابتدا یک معجزه الهی بود گفت: این نظام برخواسته از ایثارگری های ملتی مستضعف است که با دست خالی در مقابل ابر قدرت های شرق و غرب  تا دندان مسلح به تنهایی تا رسیدن به پیروزی ایستادگی کرد.

 وی افزود: همه تحلیل گران خارجی و کسانی که با عینک مادی گرایی انقلاب شکوهمند اسلامی را قضاوت می کردند  بر این مطلب که این نظام ماندگار نخواهد بود اتفاق نظر داشتند اما با همدلی و اتحاد ملت ایران و رهبری امام خمینی(ره) توانست استقلال، آزادی ، جمهوری اسلامی را عملیاتی سازد.

وی تاکید کرد: هم اکنون بعد از گذشت 37 سال از عمر انقلاب اسلامی ایران تمامی بدخواهان این نظام نابود شده اند  و امروز سردمداران و قدرتمندان جهان بر سر میز در برابر  تیم مذاکره کننده ایران می نشینند و در مقابل اراده ملت تسلیم می شوند.

سیدآبادی تصریح کرد: قدرتمندانی که سال ها با ساز و برگ نظامی خود توطئه نابودی انقلاب اسلامی ایران را طراحی می کردند حال به این نتیجه رسیده اند که باید با این نظام کنار آیند و از ظرفیت های این کشور در مجامع بین الملل و تنظیم نظم جهان استفاده کنند.

رئیس دادگستری سبزوار با بیان اینکه امام (ره) به هدف خود که پیروزی و سرافرازی ایران بود ایمان داشت و آن را تا آخرین لحظات عمر خود حفظ کرد گفت: طبق منویات بنیانگذار انقلاب میزان رای ملت است فقط با تکیه بر ملت و همراهی مردم به آزادی، ایمان و عزت خواهیم رسید  و دست غارتگران را از سر این ملت کوتاه خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها