عضو کمیسیون قضایی مجلس درگفتگو با بسیج:

آقای روحانی بیش از این بر طبل مخالفت با شورای نگهبان نکوبد!

نماینده مردم زنجان در مجلس گفت: چرا آقای رئیس جمهور اصرار دارد شورای نگهبان دامنه تایید صلاحیت‎ها را گسترده تر کند با این بهانه که اشتیاق مردم برای حضور در انتخابات بیشتر شود؟
کد خبر: ۸۶۲۹۷۵۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
سیدمحمد علی موسوی عضو کمیسیون قضایی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با انتقاد از اظهارات اخیر رئیس جمهور در حرم امام (ره) تصریح کرد: اظهارات آقای روحانی دخالت در کار شورای نگهبان و خلاف قانون است.

موسوی در ادامه اظهار داشت: چرا آقای رئیس جمهور اصرار دارد شورای نگهبان دامنه تایید صلاحیت‎ها را گسترده تر کند با این بهانه که اشتیاق مردم برای حضور در انتخابات بیشتر شود؟!؛ اشتیاق مردم با این مسائل بیشتر نخواهد شد.

وی درچرایی رفتارها و اظهارات اخیر رئیس جمهور بیان کرد: آقای روحانی انتظار دارد افرادی که با خط و خطوط او همراه هستند به مجلس راه پیدا کنند که در این صورت ملت کنار گذاشته می‎شود.

نماینده مردم زنجان در مجلس در توضیح این مطلب افزود: با توجه به اینکه مجلس نظارت بر قوه مجریه دارد؛ اگر نمایندگان مجلس بنابر نظر رئیس جمهور به مجلس ورود پیدا کنند درست نبوده و همسو با دولت شده و دیگر قوه نظارت خود را از دست خواهد داد و تخلفات نادیده خواهد گرفت؛ به عنوان نمونه نمی‎شود یک بازیکن، هم داورباشد و هم بازیکن.

عضو کمیسیون قضایی مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: آقای روحانی بیش از این بر طبل مخالفت با شورای نگهبان و وظایف او نکوبد!

ارسال نظرات
آخرین اخبار