اظهارات آقای روحانی درباره کاهش تنش با آمریکا حرف بسیار عجیبی است که به نظر می رسد این حرف ها ناشی از القای مشاوران رئیس جمهور است و به خاطر این حرف ها آقای روحانی هزینه خواهد داد.
کد خبر: ۸۶۲۹۸۱۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات روحانی درباره اینکه دولت به دنبال کاهش تنش با آمریکا است، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: مگر اختیار آمریکا و دولتمردانش دست آقای روحانی است که بخواهد این تنش ها را کم کند؟ هر چه تنش بین جمهوری اسلامی ایران و آمریکا بوده است از سمت آمریکایی ها بوده است.

وی افزود: ما که در 28 مرداد 1332 در آمریکا کودتا نکردیم، آمریکایی ها بودند که در ایران کودتا کردند؛ آمریکا در سال 1357  علیه انقلاب مردمی ما توطئه کرد؛ ما که رئیس جمهور فراری آمریکا را تحت حمایت قرار ندادیم بلکه این اتفاق از سوی آمریکا علیه ایران رخ داده است.

بیرانوند ادامه داد: سفارتخانه ما در آمریکا کار جاسوسی نمی کرد بلکه این سفارتخانه آمریکا در ایران بود که مرکز فساد و جاسوسی بود؛ آمریکایی ها صدام را تحریک کردند که به ایران حمله کند و او را مورد حمایت قرار دادند.

بیرانوند تصریح کرد: ما که دانشمندان هسته ای آمریکا را ترور نکردیم بلکه این آمریکایی ها بودند که دانشمندان هسته ای ما را وسط خیابان و با اعلام قبلی ترور کردند؛ ما که هواپیمای ایرباس آمریکا را ساقط نکردیم بلکه این آمریکایی ها بودند که هواپیمای ایرباس ما را در خلیج فارس ساقط کردند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر تنشی بین ایران اسلامی و آمریکا وجود دارد ناشی از خوی استکباری آمریکاست و این تنش ناشی از دشمنی آمریکا با مردم ایران و انقلاب اسلامی است؛ حال سوال این است که مگر اختیار دولتمردان آمریکا با آقای روحانی است که می خواهد تنش ها را از بین ببرد؟

وی افزود: اظهارات آقای روحانی درباره کاهش تنش با آمریکا حرف بسیار عجیبی است که به نظر می رسد این حرف ها ناشی از القای مشاوران رئیس جمهور است و به خاطر این حرف ها آقای روحانی هزینه خواهد داد.

ارسال نظرات