فرماندار اشکذر در پیامی به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر:

افتخارآفرینی جوانان در عرصه‌ های علمی، بذر نهاده شده به دست امام خمینی است

فرماندار اشکذر در پیامی به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر افتخارآفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف پزشکی، نانو، سلول‌های بنیادی و هسته‌ای را بذر نهاده شده به دست امام خمینی دانست.
کد خبر: ۸۶۲۹۸۳۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، "محمدعلی شاه‌حسینی"فرماندار اشکذر صبح امروز در پیامی با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر به مردم شریف شهرستان اشکذر تصریح کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب در سال ۵۷ ایستادگی مردمی را نشان داد که سال‌ها استبداد و استکبار را برای بالندگی و فرخندگی ایران اسلامی به جان خریدند.

فرماندار اشکذر در ادامه در این پیام آورده است: بی‌تردید ۱۲ بهمن ۵۷، روز ورود پیری نستوه و مجاهد فی سبیل الله حضرت امام خمینی (ره) در اذهان ملت شریف ایران جاودانه خواهد بود.

وی ادامه داد: انقلاب سال ۵۷ ، حضور ملتی بود که یکی از شورانگیزترین، عمیق‌ترین و زیباترین تحولات حماسی و سیاسی را در طول تاریخ به یادگار گذاشت.

فرماندار اشکذر تصریح کرد: افتخارآفرینی جوانان این مرزوبوم در عرصه‌های مختلف پزشکی، نانو، سلول‌های بنیادی و هسته‌ای نشان می‌دهد بذر نهاده شده به دست پیر جماران در اعماق وجودی ملت بزرگ ایران همچنان در حال بالندگی است.

فرماندار اشکذر ادامه داد: پایمردی جانانه مردم ملت بزرگ ایران در مقابل تمامیت‌خواهی و امپریالیسم با درخشش سربازان عرصه دیپلماسی در دو سال اخیر به ثمر نشست و نشان داد با تکیه‌بر دانش و بینش می‌توان مرزهای موفقیت را گسترش داد.

وی افزود: اینک می‌طلبد با وحدت در سال "دولت و ملت همدلی و هم‌زبانی " و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری شکوه و اقتدار بیش‌ازپیش ایران اسلامی را رقم زنیم.

وی در ادامه بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تأکید و آن را فرصتی مناسب برای تجدید پیمان با آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی دانست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار