معاون نظارت مجلس شورای اسلامی گفت:

انتخابات مظهر تجلی و جمهوریت نظام است

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: انتخابات مظهر و نماد تجلی و جمهوریت نظام است
کد خبر: ۸۶۲۹۸۶۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حسین مظفر امروز در مراسم جشن انقلاب و مراسم سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن در شهرکرد با تبریک یام الله دهه فجر اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات بمب اتمی در عرصه سیاسی و اجتماعی برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی شرکت در انتخابات را تکلیف و حق مردم دانست و تصریح کرد: اگر حق ما است که سرنوشت کشورمان را رقم بزنیم پس موظفیم که در پای صندوق رای احقاق رای کنیم.

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئولان نظام باید اعتقاد و التزام را باهم دارا باشند، بیان کرد: اصل براعت مربوط به حقوق شهروندی است و باید یقین پیدا کنیم که فردی را که انتخاب می‌کنیم به نظام و ولایت معتقد است.

مظفر حضور و مشارکت مردم را در 22 بهمن حیات سیاسی و اجتماعی نظام دانست و افزود: باید با حضور پرشور خود در این راهپیمایی همچون گذشته برگ زرینی را به کارنامه خود بیافزاییم تا موجب امید و شادی در دوستان نظام و ناامیدی دشمنان نظام شود.

وی با بیان اینکه انقلاب ما بی‍‌شباهت با انقلاب صدر اسلام نیست، خاطرنشان کرد: شکل گیری انقلاب و بوجود آمدن یاران انقلاب موجب خشم و غضب استکبار جعانی شده است.

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انقلاب ما با دیگر انقلاب‌ها از نظر کیفیت، هدف و انگیزه قیام فرق دارد چرا که این انقلاب نشات گرفته از دین و قرآن است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار