خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه کلیبر در جمع مردم این شهرستان به مناسبت دهه فجر، گفت: قدرت فی الحال نظام اسلامی چنان در منطقه و جهان می درخشد که استکبار جهانی و کشورهای منطقه چه دوست و چه دشمن به این قدرت اذعان و اعتراف می کنند.
کد خبر: ۸۶۲۹۸۹۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن موسوی در بخش دیگری از سخنان خود به واقعیت های پسابرجام اشاره و بیان کرد: سبقت کشورهای خارجی برای ارتباط اقتصادی، سیاسی و غیره با جمهوری اسلامی ایران به مقاومت مردم ایران در برابر زورگویی های استکبار جهانی برمی گردد که صداقت و راستی و بینش سیاسی قوی ملت ایران استکبار را به زانو در آورد.

وی با اشاره به مشکلات مناطق کم درآمد و محروم کشور من جمله کلیبر به مسئولان و مدیران گوشزد کرد که محرومان ولی نعمتان ما هستند و خدمت به مردمان ساده زیست و بی توقع این مناطق از وظایف دینی و قانونی مسئولان است.

حجت الاسلام موسوی انقلاب اسلامی ایران را یک پدیده الهی عنوان کرد و گفت: با بکار بستن این پدیده و عمل به دستورات انقلاب و اسلام ناب محمدی سعادت دنیوی و اخروی ما را تضمین می کند چراکه اسلام ریشه استبداد ، استثمار و استکبار را می خشکاند.

وی در پایان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری افزود: مسئولان و مدیران باید فضایی آکنده از آرامش و امنیت برای انتخابات مهیا کنند تا مردم نیز با تیزبینی و نقطه سنجی و با بینش دست دینی فرد اصلح و شایسته نظام را برای خود انتخاب کنند.

ارسال نظرات