در مراسم رژه خودرویی شلمزار بیان شد؛

دهه فجر نقطه رهایی ملت ایران از ظلم و ستم شاهنشاهی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کیار دهه فجر را نقطه رهایی ملت ایران از ظلم و ستم شاهنشاهی دانست.
کد خبر: ۸۶۲۹۸۹۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در نخستین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود معمار کبیر انقلاب به وطن، رژه خودرویی و موتوری با حضور مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان کیار صبح امروز برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کیار در حاشیه این مراسم گفت: دهه مبارک فجر فرصت بسیار مناسبی است تا بتوان با اجرای برنامه های متنوع وبا محتوی ،ماهیت انقلاب اسلامی ایران را برای نسل جوان بیان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید میثم نبوی اظهار داشت: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام و خواستگاه ارزشهای اسلامی است .

وی بیان کرد: دهه فجر نقطه رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ما از استکبار و ظلم وستم شاهنشاهی است، تاریخی که گذشته را از آینده جدا می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کیار خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی در شهرستان کیار در دهه مبارک فجر اجرا می شود که از همه مسئولین درخواست داریم در این مراسمات حضور پررنگ داشته باشند.

در این برنامه خودرو های سپاه و بسیج، نیروی انتظامی، نیروهای امداد و نجات، ادارات و مردم با پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در سطح شهر شلمزار به حرکت در آمدند وحمل تصاویری از حضرت امام خمینی(ره) و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در این رژه، خاطرات پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را برای شهروندان شهر شلمزار یادآوری کرد.

ارسال نظرات