مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلفان:

ظهور انقلاب اسلامی موجب به چالش کشیدن قدرت های غرب و شرق شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دلفان گفت: ظهور انقلاب اسلامی موجب به چالش کشیدن قدرت های غرب و شرق شد.
کد خبر: ۸۶۲۹۸۹۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام دکتر صیادی در یادواره شش شهید منطقه چواری شهرستان دلفان گفت: انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده نوظهور نه تنها موجب به چالش کشیدن قدرت های غرب و شرق شد؛ بلکه این انقلاب با وجود ولی فقیه امروز با عزت و عظمت درحال فتح قله های رفیع افتخار است.

وی با بیان اینکه غرب و به ویژه آمریکا با پیروزی انقلاب اسلامی منافع حیاتی خود را در ایران از دست داد افزود: با حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی غرب تلاش کرد که با تجهیز گروهک های معاند موجب تجزیه کشورمان شود؛ اما هوشیاری امام خمینی (ره) و همچنین جانفشانی نیروهای انقلابی مانع به واقعیت پیوستن نقشه شوم آنها شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دلفان با اشاره به اینکه بعد از تسخیر لانه جاسوسی عناد و دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی دو چندان شد گفت: تحمیل هشت سال جنگ تحمیلی نشات گرفته از کینه و عناد غرب نسبت به ملت مظلوم و انقلابی ایران بود.

صیادی اضافه کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی نیز با رشادت و دلیرمردی ملت ایران در عرصه جهاد وشهادت استکبار جهانی در تحقق اهداف شوم خود ناکام ماند.

وی پیروزی های ملت ایران در برابر دشمنان را ره آورد اتحاد بین رهبری نظام اسلامی و امت دانست و بیان کرد: برای تحقق این پیروزی ها خون شهدای گرانقدری بر زمین ریخته شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دلفان پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری را توصیه شهدا به ملت ایران دانست و گفت: در دو انتخابات حساس پیش رو باید با انتخاب افراد اصلح، ولایی و استکبار ستیز مانع نفوذ عناصر دشمن در ارکان تصمیم گیری نظام شویم.


ارسال نظرات