فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: اعضای دو باند سرقت مسلحانه که در شهرهای دورود و خرم‌آباد از مغازه‌ها و منازل سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۶۲۹۹۰۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمد قنبری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار کرد: با پیگیری‌های کارآگاهان پلیس آگاهی لرستان دو باند سرقت مسلحانه در شهرهای خرم‌آباد و دورود متلاشی و اعضای آنها دستگیر شدند.
وی به شیوه کار این سارقان اشاره و تصریح کرد: یکی از این باندها اقدام به سرقت مسلحانه از پنج منزل در خرم‌آباد کرده بود و شیوه سرقت آنها نیز به این صورت بود که پس از ساعت هشت شب به درب منازل رفته و با زور اسلحه و تهدید وارد منزل شده و پس از بستن دست و پای اعضای خانواده اشیای قیمتی و وجه نقد موجود را به سرقت می‌بردند.
قنبری افزود: اسلحه مورد استفاده این افراد در سرقت‌ها قلابی بوده است و خوشبختانه در هیچ یک از پنج فقره سرقتی که از منازل خرم‌آباد صورت گرفته مقدار هنگفتی پول و یا طلا به سرقت نرفته است.
فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: با بررسی‌های پلیس از صحنه‌های جرم و با پیگیری‌های کاملا علمی که صورت گرفت اعضای این باند شناسایی و سه نفر آنها در خرم‌آباد و نفر چهارم نیز در اهواز دستگیر شد.
قنبری اظهار کرد: باند دوم دستگیر شده از سارقان مسلح در شهر دورود است که اقدام به دو مورد سرقت کرده، اما بودن و سرقت سوم آنها ناموفق بود.
وی افزود: شیوه کار این باند بدین صورت بود که سوار بر موتور هنگام غروب و خلوت شدن خیابان‌ها به مغازه‌ها رفته و با زور اسلحه داخل مغازه را خالی می‌کردند.

قنبری اضافه کرد: پس از بررسی‌های پلیس اعضای این باند ظرف مدت یک هفته دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه در مجموع هفت سرقت مسلحانه صورت گرفته در هیچ یک از موارد از سلاح گرم استفاده نشده است، اظهار کرد: پلیس با هرگونه جرمی به صورت قاطع برخورد می‌کند و خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته پلیس فاصله وقوع و کشف جرم بسیار کاهش یافته است و فضای استان لرستان نیز در آرامش خوبی است.


ارسال نظرات