استاندار لرستان گفت: در دهه فجر امسال بیش از 944 پروژه عمرانی، زیرساختی، فرهنگی و ... در زمینه‌های مختلف در استان لرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۶۲۹۹۱۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، هوشنگ بازوند صبح امروز در دیدار مدیران با نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارکه فجر اظهار داشت: در دهه فجر سال 92 بیش از 413 پروژه با 245 میلیارد تومان در لرستان به بهره‌برداری رسیده که این میزان پروژه در سال گذشته به 920 پروژه با 2 هزار میلیارد و 92 میلیون تومان اعتبار افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

وی عنوان کرد: در دهه فجر امسال 944 پروژه با 2 هزار میلیارد و 455 میلیون تومان اعتبار در زمینه‌های مختلف به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در سطح استان لرستان در تمام شهرهای این استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند اظهار داشت: باید تلاش کنیم که دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم به ویژه نسل جوان بازگو کنیم تا نسل جوان با این دستاوردها آشنایی بیشتری داشته باشند.

بازوند از همه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست در برنامه‌های دهه فجر امسال مشارکت حداکثری داشته باشند.

این مسئول خاطر نشان کرد: اقتدار ایران اسلامی امروز ناشی از دستاوردهای بزرگ آن است و انتظار می‌رود که مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان با رایزنی، وزرا و مدیران کل حوزه وزارت‌های مرتبط را به استان دعوت کنند و ظرفیت‌ها و چالش‌های استان را با آنها درمیان بگذارند.

وی از فرمانداران شهرستان‌های استان خواست برنامه‌های متفاوت و ویژه‌ای برای مسئولین شهرستان‌ها در مساجد فراهم کنند تا با مردم از نزدیک در ارتباط باشند.

استاندار لرستان به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: این انتخابات یک فرصت خوب برای کشور است و تمام تلاش ما این است که سلامت انتخابات را تامین کنیم و 23 هزار نیروی اجرایی و 12 هزار نیروی نظارت در سطح استان کار انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در این استان برعهده دارند.

بازوند به سفر وزیر بهداشت به استان لرستان اشاره کرد و گفت: در این سفر تفاهم‌نامه‌ای برای ساخت یک هزار تخت بیمارستان با قرارگاه خاتم بسته شده که جا دارد از همین‌جا از سردار عبدالهی فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا تقدیر و تشکر کنیم.

استاندار لرستان گفت: در مجموع در این سفر بیش از 600 میلیارد تومان تفاهم‌نامه و قرارداد بسته شده که بنا است 149 مرکز بهداشتی در روستاها و بیش از یک هزار تخت بیمارستانی ساخته و تجهیز شود.


ارسال نظرات