روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی گفت: چهارمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس متوسطه استان مرکزی با حضور دبیرکل اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آغاز به کار می‌کند.
کد خبر: ۸۶۲۹۹۴۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲

امیر کاووسی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با اشاره به افتتاح چهارمین دوره نمایشگاه‌های مدارس انقلاب اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها به شکل عمومی در سراسر کشور در حال برگزاری است که به این منظور فردا در شهرستان اراک با حضور دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شاهد افتتاح این نمایشگاه در دبیرستان ساعی خواهیم بود.

وی افزود: چهارمین دوره از نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب با هدف انتقال مفاهیم ناب اسلامی و تقویت روحیه انقلابی دانش‌آموزان در تمامی مدارس متوسطه استان برگزار می‌شود حداکثر غرفه تعریف شده برای مدارس 15 غرفه بوده که با توجه به ظرفیت موجود هر مدرسه به طور متوسط در 7 غرفه این دستاوردها را به نمایش می‌گذارد.

کاووسی با اشاره به بخش‌های مختلف نمایشگاه گفت: این نمایشگاه‌ها در 3 بخش اصلی در حال برگزاری است که بخش اول با نام دیروز ما، به بررسی کارنامه پهلوی و شخصیت امام خمینی (ره) و نقش دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب اختصاص یافته است.

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی تصریح کرد: بخش دوم، امروز ما، نام دارد که به بررسی استکبار و شخصیت مقام‌معظم رهبری و نقش دانش‌آموزان در دستاوردهای انقلاب اسلامی و بخش سوم، بخش فردای نظام اسلامی که به موضوعات مهدویت و تشکیل تمدن نوین اسلامی معطوف شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات