خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان البرز :

200 برنامه مختلف فرهنگی و بصیرتی در دهه فجر برگزار خواهد شد

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرزگفت: در دهه فجر نزدیک به 200 برنامه مردمی مختلف فرهنگی ، ورزشی و بصیرتی در سطح شهرستان البرز و همزمان با آغاز دهه فجر برگزار خواهد شد .
کد خبر: ۸۶۲۹۹۴۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرنگار بسیج از قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت دهه فجر برگزار شداظهارداشت: برگزاری برنامه های مردمی محوردرپایگاه های بسیج محلات و اقشار، برگزاری مسابقات ورزشی نوجوانان و جوانان، حضور در مزار شهدا و تجدید بیعت با آنان، دیدار با خانواده های 254 شهید شهرستان البرز، دیدار با ائمه جماعات جمعه شهر های الوند و محمدیه ، نواختن زنگ انقلاب در سطح مدارس شهرستان البرز تنها تعدادی از برنامه های  بسیج دهه فجر شهرستان البرز است .

 وی افزود: برگزاری گردهمایی بسیجیان و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج، برگزاری یادواره شهدای آبروی محله و  افتتاح طرح های عمرانی و اشتغال زایی اقتصاد مقاومتی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال از جمله دیگر مهم ترین عناوین برنامه های دهه فجر بسیج در شهرستان البرز است .

حیدری گفت: تاکید بر مردمی بودن برنامه های دهه فجرامسال از دیگر ویژگی های دهه فجر 94 می باشد که با حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد که همکاری مردم در برگزاری یادواره شهدای آبروی محله تنها یکی از آنان می باشد که مردم با حضور خود ارادت خود را نسبت به شهدای و خاانواده آنان نشان می دهند .

وی تصریح کرد : برگزاری برنامه های فرهنگی و بصیرتی دهه فجر با هدف مقابله با نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی صورت می گیرد که تلاش می کنند با دوست جلوه دادن خود ، دشمنی های خود را کمرنگ نشان دهند و غافل از اینکه مردم انقلابی ما هرگز دشمنی های دنیای استکباری به ویژه آمریکا را فراموش نخواهند کرد و در برابر نفوذ سیاسی آنان با هوشیاری عمل خواهند کرد.

حیدری با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه تاکید کرد : مردم مراقب توطئه های دشمنان برای نفوذ سیاسی باشند و با انتخاب اصلح و درست خود مانع ورود افرادی با تفکرات غربی به مناصب سیاسی و مسئولیتی کشور شوند که این امر توطئه های دشمنان انقلاب را نقش بر آب خواهد کرد .

وی در پایان خاطرنشان کرد: دنیای استکباری به دنبال تضعیف انقلاب بوسیله ناکارآمد جلوه دادن دستاوردهای نظام اسلامی هستند تا موجب دلسردی و ناامیدی مردم شوند که خوشبختانه مردم ما با مقاومت خود در برابر این توطئه ها پیروزی های بزرگی را به دست آورده اند که به امید خدا با حضور پرشور خود در انتخابات اسفندماه بار دیگر قدرت سیاسی نظام را به رخ دشمنان خواهند کشید.

3001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها