خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان خبر داد:
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان گفت: 4 پروژه شرکت آبفا با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 350 میلیون تومان در ایام الله دهه فجر به بهره‎برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۸۶۲۹۹۵۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمد هادی رحمتی عصر امروز در گفت‎گو با خبرنگاران از بهره‎بردای چهار پروژه شرکت آبفای گلستان با اعتباری بالغ بر 73500 میلیون ریال در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت:  13 هزار متر اصلاح شبکه آبرسانی و 6 هزار متر توسعه شبکه با اعتباری بالغ بر 38 هزار و 500 میلیون ریال از مهمترین پروژه های این شرکت بشمار می رود که در ایام دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

وی تصريح كرد: حفر و تجهیز دو حلقه چاه آب شرب و خط انتقال به طول 6 کیلومتر  در شهر علی آباد  کتول با اعتباری بالغ بر 25 هزار میلیون ریال و حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب شرب مسکن مهر و خط انتقال به طول دو کیلومتر در شهر دلند  با اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیون ریال در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان با اشاره به مهمترین پروژه های در دست اقدام شرکت آبفا گلستان افزود: طرح ایجاد تاسیسات آب شیرین کن شهرهای بندر ترکمن و گمیشان با پیشرفت 65 درصدی و با اعتبار بالغ بر 303 میلیارد ریال و نصب انشعاب فاضلاب شهرهای گرگان ،بندرگز،بندرترکمن ،کردکوی و گنبد به روش فاینانس جاری با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در حال اجرا است.

رحمتی ازدیگر طرح های در دست اقدام این شرکت را ایجاد تاسیسات فاضلاب شهرهای آق قلا و علی آباد کتول با استفاده از فاینانس داخلی (ماده 56) با اعتباری بالغ بر 232 میلیارد تومان  خبر داد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها