خبرهای داغ:
رئیس شوراي فرهنگی گاز گلستان از افزایش 400 درصدی شرکت کنندگان مسابقات قرآني فرزندان ((بهاردربهار)) شرکت خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۹۹۵۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رگان،  صفرعلی جمال لیوانی امشب با بیان این خبر اظهار کرد:  تحقق  این میزان رشد ناشی از تاسیس دارالقرآن و انجام یک برنامهریزی مدون و اجرای مطلوب آن منجمله گسترش فعالیتهای فرهنگی ، مذاکرات چهره به چهره رابطین قرآنی ، آگاهی همکاران از اهمیت توجه به مباحث قرآنی ، دوره های آموزشی مرتبط ، فعالیتهای مستمر رابطین قرآنی و تشویق همکاران است. 

رئیس شوراي فرهنگی گاز گلستان ادامه داد: با فراخوان انجام شده برای ثبت نام مسابقات بهار در بهار  که همه ساله با هدف ترويج فرهنگ قرآني و معارف اسلامي با حضور خادمین قرآنی انجام می شودخوشبختانه  تعدادشرکت کنندگان جهت حضور در این مسابقات رشد بسیار خوبی داشته  که در این راستا تعداد 141 نفر ثبت نام کردند.
  جمال لیوانی یادآور شد:  برای سال  آتی نیز برنامه های ویژه ای را در راستای ترويج فرهنگ قرآني و معارف اسلامي اجرا خواهیم کرد تا کارکنان شرکت و خانواده های این عزیزان  هر چه بیشتر با کتاب انسان ساز قرآن و معارف قرآنی ، احکام و مباحث دینی و همچنین نهج البلاغه حضرت علی (ع) مانوس شوند.

وی تصریح کرد:مسابقات قرآنی بهار در بهار بین دو گروه ذکور و اناث در رشته های حفظ ، ترتیل ، تحقیق،مفاهیم،نهج البلاغه ، قصه های قرآنی و اذان بصورت جداگانه برگزار می شود که در مرحله مقدماتی علاقه مندان  در رشته های مورد نظر با سایرین  رقابت می کنند .  

 جمال لیوانی گفت:در حال حاضر کتب مرتبط با هر رشته نیز تهیه و در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت تا با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شوند ضمن اینکه جهت داوري اين مسابقات از حضور اساتید و قاريان برجسته استان استفاده می شود.

رئیس شوراي فرهنگی شركت گاز استان گلستان در خاتمه اظهار داشت:نفرات برتر هر رشته انشاء ا.. در مسابقات سراسری  بهار در بهار شرکت ملی گاز ايران حضور خواهندیافت.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها