خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی استان قزوین:
جانشین قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی استان قزوین گفت: دوازدهم بهمن‌ روز تجدید بیعت با ولایت و تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و شهدای رانقدر است و نیروهای مسلح با جان و دل از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۲۹۹۷۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، محمد رضایی ظهر امروز در جلسه دیدار نیروهای مسلح با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه استان قزوین در مسجد شیخ‌الاسلام اظهار داشت: ایام مبارک فجر بیانگر تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و شهدای 8 سال دفاع مقدس است و دوازدهم بهمن ماه روز تجدید بیعت با ولایت‌فقیه است.

وی عنوان کرد: لشگر 16 زرهی ارتش جمهوری اسلامی با حمایت ملت اسلام‌خواه و خداجو و در راستای محور عدالت به مقابله با استکبار جهانی پرداخته و با اتحاد‌ و وحدت ملت به اهداف انقلاب اسلامی سرعت بخشیده است.

امیر رضایی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح در ارتش جمهوری اسلامی، سپاه و نیروی انتظامی با نگاه حق‌بین و حق‌طلب با دل‌های مشتاق در راه دفاع از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی فی سبیل‌الله جهاد می‌کنند.

جانشین قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی استان قزوین تصریح کرد: دفاع و حفاظت از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی با تاثیر از فرهنگ ناب عاشورا و رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: لشگر 16 زرهی ارتش جمهوری اسلامی آماده جان‌فشانی در مقابل سلطه جهانی است.

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها