خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به تحریم‌های ظالمانه ضد ایران گفت: این تحریم‌ها با ایستادگی مردم سرافراز ایران به پایان رسید.
کد خبر: ۸۶۲۹۹۸۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،آیت‌الله محمدعلی موسوی‌جزایری عصر امروز در دیدار مسئولان ستاد دهه فجر و دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان، اظهار کرد: این دهه مبارکی است که دارنده عنایت‌های الهی و بازگشت سرافرازانه امام خمینی (ره) به کشور بود.

وی با اشاره به سخنرانی امام خمینی (ره) در بهشت زهرا افزود: مقاومت مردم در روز 21 بهمن و ایستادگی تا 22 بهمن باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه پشتوانه تعیین دولت‌ها حمایت مردم است، خاطرنشان کرد: ورود امام خمینی (ره) به کشور سر منشا خیر برای کشور بود و بعد از پیروز شدن انقلاب با ضد انقلاب‌ها در مرز مبارزه کردیم.

موسوی جزایری با اشاره به جنگ تحمیلی گفت: در این راه با تقدیم 200 هزار شهید از انقلاب خود حمایت کرده ولی پس از آن دشمنان تحریم‌های اقتصادی را بر کشور ما وارد کردند.

وی با اشاره به تحریم‌های بر ضد کشور، تصریح کرد: این تحریم‌ها با ایستادگی مردم سرافراز کشور به پایان رسید.

موسوی جزایری اضافه کرد: راه ما همان راه مقاومت است و از این رو فرزندان این سرزمین در جبهه‌های مقابله با دشمنان اسلام در سوریه‌ در حال مبارزه هستند و در این راه شهید می‌دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه با توکل و ایمان به خدا و رهبری انقلاب راه خود را ادامه خواهیم داد، گفت: این حضور نشان از تجدید بیعت با ولایت فقیه بوده و این راه تا رسیدن امانت به امام زمان (عج) به‌عنوان صاحب اصلی آن ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها