خبرهای داغ:
مشاورعالی استاندار کرمانشاه گفت: در ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی امسال، مردم استان شاهد افتتاح و بهره برداری از 453 طرح و پروژه در دو بخش دولتی و خصوصی خواهند بود.
کد خبر: ۸۶۲۹۹۹۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، جعفر همتی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: 374 طرح از این تعداد مربوط به بخش دولتی و 79 طرح نیز مربوط به بخش خصوصی می باشد.
وی یادآور شد: برای افتتاح 374 طرح بخش دولتی در مجموع بالغ بر سه هزار و 700 میلیارد ریال هزینه شده که عمده آن ها نیز در بخش های جهادکشاورزی، راه و شهرسازی، شرکت گاز و توسعه و نوسازی مدارس است.
همتی همچنین با بیان اینکه برای افتتاح 79 طرح بخش خصوصی نیز یک هزار و 310 میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: این طرح ها شامل 47 طرح صنعتی، 23 طرح کشاورزی، هشت طرح شیلات و دو طرح در بخش شهرک های صنعتی خواهد بود.
مشاورعالی استاندار کرمانشاه در ادامه با تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر، از اجرای بالغ بر 15 هزار برنامه متنوع در این ایام خبر داد و گفت: برای اجرای هرچه بهتر این برنامه 23 کمیته تشکیل شده است.
وی در پایان و با بیان اینکه خواسته استاندار کرمانشاه اجرای این برنامه ها به بهترین شکل ممکن برای گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب است از معرفی دستگاه های برتر و ضعیف در اجرای برنامه های گرامیداشت در پایان این ایام و معرفی آن ها به مردم خبر داد.
ارسال نظرات