مسئول معاونت سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

تلفن همراه در دست ما، پنجره آمریکاست

آمریکا با دو قدرت هالیوود و هاروارد و از طریق ساختن فیلم های جذاب و تایید آن ها توسط پژوهشگران، سعی در تغییر باورها و اعتقادات دارد.
کد خبر: ۸۶۲۹۹۹۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، قاسمیان، مسئول معاونت سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در دومین مجمع همفکری آینده سازان علوی که صبح امروز در کانون فرهنگی، تربیتی شهید رجایی اردبیل برگزار شد گفت: انقلاب رخدادی بود که ما را از ظلمات رهانید و به روشنایی رساند لذا ما مردم ایران موظفیم با برگزاری مراسمات مختلف به نوعی دین خود را ادا کرده و با آرمان های امام (ره) و خون شهدا تجدید پیمان کنیم.

قاسمیان با معجزه خواندن انقلاب افزود: در دوران پهلوی همواره شاهد زورگویی ها و تسلط استکبار به درون کشور بودیم و از این رو انقلاب اسلامی ایران همانند معجزه ای بود که رخ داد.

وی ادامه داد: مکتب مسیحیان همواره به زنده کردن مرده ها توسط حضرت عیسی اشاره می کنند، اما امروزه شاهدیم این جوانان مسیحی غربی هستند که بدون داشتن رهنما و رهبری مناسب منحرف شده اند و به نوعی زنده زنده می میرند و با نگاهی جزئی به درون کشور متوجه می شویم که مکتب امام (ره) و انقلاب اسلامی است که مرده ها را زنده می کند.

مسئول معاونت سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: در زمان پهلوی بیش از هفتاد هزار اروپایی و آمریکایی در کشور ما در رفاه کامل زندگی می کردند و این درصورتی بود که خود ملت ایران در شرایطی سخت و فقر به سر می بردند و بعد از انقلاب و تحقق کلمه ما می توانیم بود که مسیر زندگی ایرانیان عوض شد و دوران سختی و پر از ذلت را پشت سر گذاشتند.

این مسئول با اشاره به اقتدار سپاه در دستگیری نظامیان آمریکایی بیان کرد: امروزه هیچ کشوری نیست که از آمریکا و سربازان آمریکایی هراسی نداشته باشد اما شاهد بودیم سپاهیان ایران بدون داشتن اندکی ترس و هراس، ملوانان و نظامیان آمریکایی را که به درون مرز آبی ایران تجاوز کرده بودند دستگیر کرده و از آنان بازجویی به عمل آوردند.

وی با تذکر به جوانان در استفاده صحیح از تکنولوژی اضافه کرد: تلفن همراه در دست ما، پنجره آمریکاست و اگر نحوه استفاده صحیح از آن و فضای مجازی را ندانیم به راحتی باعث نابودی ما خواهد شد. شما نوجوانان و جوانان همه روزه در شبکه هایی مجازی شاهد خبر هایی هستید و اگر قبل از فکر کردن آن ها را باور کرده و انتشار دهید، این نابودی از آن شما نیز خواهد شد.

قاسمیان ادامه داد: آمریکا با دو قدرت هالیوود و هاروارد سعی در تغییر باورها و اعتقادات دارد، یعنی هم از طریق ساختن فیلم های جذاب ساخته شده توسط هالیوود و هم تایید آن ها توسط دانشمندان و پژوهشگران هارواردی برای تحت تاثیر قرار دادن مردم و منحرفی آن ها با جدیت به کار خود ادامه می دهند.

مسئول معاونت سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان اشاره ای نیز به انتخابات پیش رو داشت و گفـت: امسال در حالی دهه مبارک فجر را گرامی می داریم که چندین هفته بعد انتخاباتی مهم را پیش رو داریم و این انتخابات که نشان دهنده اقتدار و هم دلی ملت ایران است را نباید فراموش کرد و با انتخاب افرادی صالح و واجد شرایط، سعی در مشارکت در سرنوشت کشور داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل، در پایان این مراسم با رای گیری به عمل آمده، مسئولین دومین مجمع همفکری آینده سازان علوی مشخص شدند که مهدی کریمی در رقابت با چهار کاندیدای دیگر با به دست آوردن 28 رای از 68 رای ممکن توانست با اقتدارعنوان ریاست مجمع را کسب کند.

لازم به ذکر است، جمال سلمانی، مهدی تعلیمی، شایان اسدپور و سینا ایمانی  دیگر کاندیده های شرکت کننده در این انتخابات بودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار