خبرهای داغ:
در نخستین روز از ایام الله دهه فجر در گلستان صورت گرفت:

طلوع برنامه های فرهنگی و محرومیت زدایی در گلستان

برنامه های متنوعی در نخستین روز از ایام الله دهه فجر از جمله افتتاح بیمارستان صحرایی ، رژه موتوری، عطرافشانی مزار شهدا، زنگ انقلاب و مراسم استقبال نمادین از ورود حضرت امام(ره) در گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۰۰۰۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ در نخستین روز از ایام الله دهه فجر در استان گلستان برنامه های متنوعی برگزار شد تا برنامه های فرهنگی و محرومیت زدایی در استان گلستان طلوع کند.
در فرودگاه های شهرستان گرگان در ساعت 8.30 دقیقه مراسم استقبال نمادین با حضور مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد و در این مراسم در ساعت 9.33 دقیقه بانگ الله اکبر به منظور تجدید بیعت با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی طنین انداز شد.
نواختن زنگ انقلاب اسلامی در سراسر مدارس استان گلستان یکی دیگر از برنامه هایی بود که امروز در ساعت 9.33 دقیقه همزمان با ورود امام(ره) به کشور نواخته شد.
به مناسبت دهه فجر وسی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ورود امام خمینی به میهن اسلامی زنگ انقلاب در مهد کودک ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی  طنین انداز شد تا نسل پنجم انقلاب نیز دستاوردهای امام(ره) را درک کنند.

رژه موتوری و خوردویی در شهرستان های مختلف استان گلستان از جمله گرگان و رامیان یکی دیگر از برنامه هایی بود که امروز در شهرستان ها اتفاق افتاد و موتور سوران به صورت نمادین حضور تاریخی امام(ره) را به کشور گرامیداشتند.
عصر شعر انقلاب اسلامی در شهرستان آزاد شهر توسط بسیج هنرمندان، جشن بهمن امید در شهرستان مینودشت، نهضت ما زنده ایم در سپاه حوزه بسیج دانش آموزی دلند از دیگر برنامه های شاخصی بود که در نخستین روز از ایام الله دهه فجر برگزار شد.
در نخستین روز از ایام الله دهه فجر به محرومیت زدایی توجه شد و از امروز تا پایان هفته بیمارستان صحرایی در روستای کرند و شهرستان گنبد کاووس برای وزیت رایگان بیماران به پا شد.
گفتنی است اعزام گروه های جهادی و انقلابی به مناطق محروم، برگزاری نهضت های روشنگری، کارگاه آموزش فضای مجازی، همایش و نشست های مختلف با ائمه جماعات و بازدید فرمانده هان و سرگروه های حلقه صالحین از واحد های کارگری از مهمترین برنامه هایی است که در فردا پیش بینی شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار