خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: اطاعت از رهبری مهمترین راه حفاظت از این سرمایه بزرگ «انقلاب اسلامی» است و همه باید بدانند اطاعت،حمایت و دفاع از رهبر وظیفه همگان است.
کد خبر: ۸۶۳۰۰۱۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی در سفر خود به گرمسار در جلسه ای که با حضور علما و ائمه جماعات این شهرستان در منزل امام جمعه گرمسار برگزار شد ضمن تبریک سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران و آغاز دهه فجر،اظهارداشت:انقلاب اسلامی ایران که توسط شهیدان و جانبازان و تک تک کودکانی که در خیابان ها شعار مرگ برآمریکا و درود برخمینی را سر دادند رقم خورد و به پیروزی رسید؛امروز برای ایرانیان یک سرمایه بزرگ محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه وحدت یکی از راه‌های پاسداری و حفاظت از این سرمایه عظیم است؛ اذعان داشت:امام راحل همواره از اختلافات داخلی هراس بیشتری داشت تا جنگ های خارجی و حفظ آرامش در داخل کشور برای وی مهمتر بود.

نماینده ولی فقیه استان در ادامه افزود: دومین راه پاسداری از انقلاب و جمهوری اسلامی تأثیر رضایت مردم از نظام است؛رضایت مردم رضایت خداوند تعالی را در پیش خواهد داشت و وقتی مردم از نظام راضی هستند که مسئولان نظام را در خدمت خود ببینند.

وی خاطرنشان کرد: اطاعت از رهبری مهمترین راه حفاظت از این سرمایه بزرگ «انقلاب اسلامی» است و همه باید بدانند اطاعت،حمایت و دفاع از رهبر وظیفه همگان است.

شاهچراغی در ادامه به چند اصل اساسی در اسلام و جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: نماز،زکات و اطاعت،دفاع و حمایت از رهبر از اصولی هستند که در صورت هماهنگی و اتحاد این اصول یک کشور به معنای واقعی در کلمه اسلامی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: تاریخچه ولایت در ایران را به رهبر دیروز امام راحل،رهبر امروز سیدعلی خامنه ای و رهبر فردا حضرت مهدی موعود(عج) ‌می‌دانیم.

وی با بیان اینکه شهرستان گرمسار سه چراغ روشن در خود جای دارد؛گفت: مزارشهدا،ائمه جمعه و جماعات و حوزه های علمیه گرمسار این سه چراغ روشن هستند که در بین این‌ها مزار شهدای گرمسار در نظر بنده بسیار جلوه خوبی را به سبب مفروش بودن داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها