همزمان با آغاز سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران:
همزمان با 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی ره به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارکه فجر در آئینی زنگ گلبانگ انقلاب در تمامی مدارس سطح شهرستان و بصورت نمادین در دبیرستان دوره اول ابن سینا شهرستان بهاباد نواخته شد.
کد خبر: ۸۶۳۰۰۱۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: همزمان با 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی ره به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارکه فجر در آئینی زنگ گلبانگ انقلاب با حضور فرماندار، امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان ادارات و نهادها و رئیس آموزش و پرورش و دانش آموزان دبیرستان های دوره اول در تمامی مدارس سطح شهرستان و بصورت نمادین در دبیرستان دوره اول ابن سینا شهرستان بهاباد نواخته شد و دانش آموزان با اجرای سرودهای انقلابی سالروز سی و هفتمین بهار انقلاب را جشن گرفتند.

حجت الاسلام سیف الله دهقانی در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر آغاز سی و هفتمین بهار انقلاب را به کلیه مدعوین در جلسه تبریک گفت و افزود: ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی است که بدانیم این نظام و انقلاب مرهون خون شهدای گرانقدر و عزیزی است که درخت تناور این انقلاب را با خون خود سیراب نموده اند و انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا (ص) به انجام رسید.

امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه مسئله برجام به فر جام رسید گفت: در آستانه فرا رسیدن سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی و همزمان با اجرای برجام و تبلور ریشه های صبر و استقامت ملت بزرگ ایران اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی) و تلاش های بی وقفه دولت تدبیر و امید و مجاهدت شهدای هسته ای سرانجام برجام به فرجام رسید و زنجیرهای ظالمانه تحریم ها و کارشکنی های نا به حق و ناجوانمردانه بین المللی گسسته شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پیشرفتهای مختلفی را به وسیله مردم و جانفشانی خون شهدا بدست آورده است گفت : دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان و آگاهی از این دستاوردها و یاد کردن از امام راحل و تجدید پیمان با شهدا است.

در این مراسم همچنین حسن عبدالله ئیان رییس آموزش و پرورش بهاباد هم 12 بهمن سالروز ورد امام خمینی ره به میهن اسلامی و آغاز سی و هفتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را به همه حاضرین خصوصا دانش آموزان تبریک گفت و افزود:آسایش، آرامش و امنیت جمهوری اسلامی ایران امروز مرهون خون شهدا و فداکاری و از خودگذشتگی ایثارگران است.

وی افزود: مردم ایران در روز ۱۲ بهمن ماه ۵۷ حماسه بی سابقه ترین استقبال تاریخ معاصر را رقم زدند و ایران اسلامی شاهد بزرگترین و تاریخی ترین استقبال بود.

برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی و اجرای سرود همگانی و گارد پرچم از دیگر برنامه های این مراسم بود.


ارسال نظرات